کد خبر : 2006019 | 12 اسفند 1402 ساعت 13:19 | 34.1K بازدید | 8 دیدگاه

استعلام فولادی‌ها از سازمان لیگ درباره بوحمدان

هافبک باتجربه مقابل پرسپولیس محروم نیست

هافبک باتجربه فولاد خوزستان مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

هافبک باتجربه مقابل پرسپولیس محروم نیست

به گزارش "ورزش سه"، حمید بوحمدان، هافبک باتجربه، یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات زمستانی گل‌گهر سیرجان را ترک کرد و به فولاد خوزستان پیوست. بوحمدان که در مسابقه قبلی فولاد مقابل ملوان در نیمه دوم وارد زمین شد، یک کارت زرد دریافت کرد و همین موضوع ابهام‌هایی را درباره وضعیت او ایجاد کرد.

بوحمدان در نیم فصل اول با پیراهن گل‌گهر سیرجان سه کارت زرد دریافت کرده بود و با توجه به دریافت اخطار در هفته هجدهم با پیراهن فولاد، ابهام‌هایی درباره محرومیت او از بازی بعدی وجود داشت.

برخلاف شایعات مطرح شده اما بر اساس قوانین در صورت انتقال افراد از تیمی به تیم دیگر کارت‌های زرد منتقل نمی‌شود و فقط در صورت اخراج یا جریمه انضباطی شامل محرومیت در تیم جدید خواهند شد.

به همین خاطر حمید بوحمدان هم شامل همین مسئله می‌شود و با انتقال از گل‌گهر به فولاد کارت‌های زرد او در نیم فصل اول پاک می‌شود و او فقط یک اخطار به نامش در فولاد خوزستان ثبت شده است.

با وجود روشن بودن موضوع درباره بوحمدان، مسئولان فولاد امروز هم درباره وضعیت بوحمدان از سازمان لیگ استعلام گرفتند و مشخص شد که این هافبک باتجربه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی روز جمعه، 18 اسفند، مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها