کد خبر : 2006020 | 12 اسفند 1402 ساعت 13:24 | 12.9K بازدید | 15 دیدگاه

اعتراف ستاره بایرن: دیگر هیچ چیز دست ما نیست

اریک دایر، ستاره جدید بایرن مونیخ، می‌گوید رقابت برای قهرمانی از دست این تیم خارج شده است.

اعتراف ستاره بایرن: دیگر هیچ چیز دست ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا روبروی فرایبورگ قرار گرفت و در نهایت به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد. 

شاگردان توماس توخل تا دقایق پایانی این بازی با نتیجه 1-2 از حریف پیش بودند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و با گلی که در دقیقه 87 دریافت کردند چاره‌ای جز تقسیم امتیازات با حریف نداشتند تا یک ناکامی دیگر هم برای این تیم رقم بخورد. 

بایرن سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان میزبان لاتزیو خواهد بود، در حالی که در بازی رفت با یک گل برابر این تیم شکست خورد و حالا نگرانی زیادی از بابت شرایط این تیم وجود دارد. 

1996859

دایر پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شانس قهرمانی اظهار داشت: «دیگر چیزی دست ما نیست. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در هر بازی پیروز شویم. همه می‌دانند که کار دشواری است اما تسلیم نخواهیم شد.»

او درباره ادامه حضورش در بایرن در فصل آینده گفت: «شخصا در اینجا خوشحال هستم. هدف من وقتی به بایرن آمدم همین بود و از اینکه در این شرایط هستم و می‌توانم فقط روی ارائه بهترین عملکرد برای این باشگاه تمرکز کنم راضی‌ام.»

دیدگاه‌ها