کد خبر : 2006023 | 12 اسفند 1402 ساعت 13:32 | 31.1K بازدید | 13 دیدگاه

پوچتینو:

نمی‌فهمم چرا بهترین ستاره تیمم باید هو شود!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از رفتار هواداران این تیم با رحیم استرلینگ انتقاد کرد.

نمی‌فهمم چرا بهترین ستاره تیمم باید هو شود!

به گزارش "ورزش سه"، استرلینگ پس از ترک منچسترسیتی و حضور در چلسی توانست عملکرد قابل قبولی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و با وجود تمامی مشکلات آمار نسبتا خوبی دارد. 

با این حال، عصبانیت هواداران چلسی از وضعیت این تیم و نتایجی که در این فصل کسب کرده باعث شد که آنها نسبت به این بازیکن هم واکنش منفی نشان دهند و در آخرین بازی این تیم صداهای بسیاری در ورزشگاه شنیده شد که مشغول هو کردن او بودند. 

این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت پوچتینو شده که علاقه و اعتماد بسیاری به این ستاره انگلیسی دارد و همیشه در طول این مدت نشان داده که او را یکی از بهترین بازیکنان تیمش می‌داند. 

1994487

پوچتینو در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره هو شدن استرلینگ اظهار داشت: «کسی به من گفت که او هو شده است اما من خودم چنین چیزی را در ورزشگاه نشنیدم و اینکه چنین اتفاقی افتاده باشد برایم بسیار عجیب بود. 

من تازه 9 ماه است که به اینجا آمده‌ام و درک نمی‌کنم که چرا چنین اتفاقی باید رخ دهد. او کاملا به چلسی متعهد است. در 99 درصد از جلسات تمرینی حضور داشته است و همیشه در حال تلاش و تمرین است و همیشه در اختیار تیم قرار دارد.»

دیدگاه‌ها