کد خبر : 2006030 | 12 اسفند 1402 ساعت 13:56 | 42K بازدید | 29 دیدگاه

رقم مدنظر قرمزها برای فروش دیاز

140 میلیون یورو بدهید، ستاره لیورپول را بخرید!

لیورپول تنها در صورت رسیدن پیشنهادات بالای 100 میلیون یورو احتمال فروش لوئیز دیاز را بررسی خواهد کرد.

140 میلیون یورو بدهید، ستاره لیورپول را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز دیاز، وینگر کلمبیایی، یکی از بهترین لحظات خود را در فوتبال انگلیس سپری می‌کند. او در هفته‌های اخیر رهبر خط حمله لیورپول بوده است.

با این حال دیروز چند منبع انگلیسی گزارش دادند که هدف بزرگ لیورپول در تابستان تمدید قرارداد گلزن برتر خود، محمد صلاح خواهد بود. این مهاجم مصری تا ژوئن 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و مدیران امیدوارند یک سال زودتر با او قرارداد جدید ببندند و در نتیجه از رفتن رایگان او در ماه ژانویه جلوگیری کنند.

1976262

روزنامه سان اشاره کرد که لوئیز دیاز با تمدید صلاح، ممکن است در مسیر جدایی از لیورپول در بازار تابستانی قرار بگیرد. به گفته این رسانه، اگر پیشنهاد مهم و بالایی برای دیاز برسد و خودش نیز تمایل داشته باشد، باشگاه به او اجازه می دهد که برود. علاوه بر صلاح، رهبران باشگاه می‌خواهند قرارداد ترنت الکساندر-آرنولد و ویرژیل فن‌دایک را نیز تمدید کنند.

لیورپول در صورت دریافت پیشنهادی بیش 100 میلیون یورویی، با جدایی ستاره کلمبیایی موافقت خواهد کرد. حداقل رقمی که برای فروش او وجود دارد 140 میلیون است که تقریباً سه برابر رقم خرید او از پورتو است. انگلیسی‌ها 45 میلیون به اضافه مبلغ دیگری به صورت متغیر برای خرید دیاز پرداخت کردند.

دیاز تاکنون در فصل جاری 10 گل زده که 6 گل آن در لیگ برتر است. او کمک کرده این تیم با 60 امتیاز صدرنشین لیگ برتر باشد.

دیاز تا تابستان 2027 با لیورپول قرارداد دارد و چندین بار ابراز کرده که می‌خواهد بماند اما شاید با جدایی یورگن کلوپ، مردی که 2 سال پیش او را به آنفیلد آورد، اوضاع تغییر کند.

دیدگاه‌ها