کد خبر : 2006038 | 12 اسفند 1402 ساعت 14:30 | 33K بازدید | 42 دیدگاه

او بهتر است بماند

توصیه اسطوره آلمانی به ژابی: از لورکوزن تکان نخور!

میشائیل بالاک از ژابی آلونسو خواست که یک فصل دیگر با لورکوزن ادامه دهد و پروژه‌اش در این باشگاه را دنبال کند.

توصیه اسطوره آلمانی به ژابی: از لورکوزن تکان نخور!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی دیشب بایرن برابر فریبورگ اگر لورکوزن بتواند بازی این هفته خود را برابر کلن پیروز شود، می‌تواند فاصله در صدر جدول بوندسلیگا را به 10 امتیاز افزایش داده و به معنای واقعی کلمه فرار به سمت قهرمانی را استارت بزند.

ژابی آلونسو از لورکوزن تیمی استثنایی و شانس اول قهرمانی ساخته و به همین دلیل مورد توجه تیم‌های زیادی از جمله لیورپول و بایرن قرار دارد.

بالاک که سابقه 155 بازی برای لورکوزن دارد و 4 فصل نیز بازیکن بایرن مونیخ بود، در مورد ژابی گفت: «ژابی در لورکوزن کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است و به همین دلیل مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار دارد. این کاملا هم منطقی است. او لورکوزن را به تیمی در سطح اول اروپا با ایده‌هایی روشن و مشخص ارتقا داده است.»

1996740

بالاک ادامه داد: «لورکوزن با ژابی چیزی دارد که سال‌ها نداشت، یعنی ذهنیت برنده. تیم هشت امتیاز با بایرن فاصله دارد، به نیمه نهایی جام حذفی رسیده و در لیگ اروپا نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارد. سال‌ها بود لورکوزن چنین تیمی نداشت و حالا می‌تواند مدعی فتح چند جام در یک فصل باشد.»

توصیه به ژابی: «به عنوان یک بازیکن، او همه چیز را تجربه کرد و در بالاترین سطح با بهترین مربیان کار کرد. اما من فکر می‌کنم منطقی است، اگر جایی خوب کار می‌کنید و واقعا خوشحال هستید، به پروژه خود ادامه دهید، به خصوص که او هنوز تا سال 2026 قرارداد دارد. ژابی نیاز به توصیه من ندارد، ولی اگر جای او بودم، پیشنهادات را رد می‌کردم و در لورکوزن می‌ماندم تا به پروژه برنده خودم ادامه بدهم.»

دیدگاه‌ها