کد خبر : 2006052 | 12 اسفند 1402 ساعت 15:46 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

مرد مطمئن گل‌گهر با دو دهه تجربه (عکس)

محمدرضا اخباری در فصل جاری یکی از شاخص‌ترین چهره‌های تیم فوتبال گل‌گهر به شمار می‌رود.

مرد مطمئن گل‌گهر با دو دهه تجربه (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از مهم‌ترین تغییرات در خط دروازه تیم‌های لیگ برتری جدایی محمدرضا اخباری کاپیتان قرمزپوشان تبریزی پس از چند سال حضور مداوم در این تیم بود و در شرایطی که استقلال نیز با دقت شرایط این سنگربان باتجربه را زیر نظر داشت، اخباری تصمیم گرفت در آرامش سیرجان به کار خود ادامه بدهد.

اگرچه اخباری درنهایت نتوانست یکی از سه سنگربان فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا باشد، اما عملکردی که او طی این فصل از خود در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی به نمایش گذاشته تحسین برانگیز بوده و یکی از مهره‌های کلیدی مارینوس اوزونیدیس به شمار می‌رود که حالا به شکل جدی رؤیاپردازی برای کسب سهمیه آسیایی در اولین سال حضورش در فوتبال ایران را دنبال می‌کند.

1996897

اخباری که به تازگی وارد چهارمین دهه زندگی خود شده، چهره‌ای قابل اتکا در ترکیب گل‌گهر به شمار می‌رود که در مسابقات مختلف بارها با واکنش‌هایش مانع از فروپاشی دروازه تیمش شده و این روند او طی سه هفته گذشته با شروع دوباره مسابقات لیگ برتر در نیم فصل دوم صعودی بوده و همچنان ادامه دارد. 

اخباری به همین جهت مورد توجه برنامه‌های ورزشی هم قرار گرفته و شب گذشته میهمان شبکه ورزش بود و درباره خودش، گل‌گهر و آرزوهایش گفت‌وگوی مفصلی داشت.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها