کد خبر : 2006064 | 13 اسفند 1402 ساعت 02:30 | 28.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان مورد علاقه نکونام رخ در رخ هم! (عکس)

حسین گودرزی و فرشید باقری دو بازیکن مورد توجه استقلال در بازی شمس‌آذر و مس رفسنجان مقابل هم قرار گرفتند.

بازیکنان مورد علاقه نکونام رخ در رخ هم! (عکس)

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی و فرشید باقری دو بازیکنی بودند که استقلال برای جذب آن‌ها با باشگاه شمس‌آذر و مس رفسنجان وارد گفتگو و مذاکره شد اما هر دو آنها در نهایت در تیم‌های خود باقی ماندند و در بازی هفته گذشته رخ در رخ هم قرار گرفتند.

پس از جدایی سعید مهری و ناتوان ماندن در جذب بازیکنانی که در لیست اول و دوم نکونام بودند، استقلال برای جذب فرشید باقری وارد عمل شد اما در نهایت این انتقال هم موفقیت‌آمیز نبود و او در جمع شاگردان محرم نویدکیا باقی ماند.

دیگر بازیکنی که استقلالی‌ها تلاش زیادی برای جذب آن کردند حسین گودرزی دفاع چپ شمس‌آذر بود که برای تقویت جناح چپ استقلال مدنظر قرار داده شده بود اما برخلاف تمایل خود این بازیکن این انتقال صورت نگرفت تا آبی‌پوشان در جذب این بازیکن هم ناتوان بمانند.

1996909

حسین گودرزی و فرشید باقری در بازی هفته گذشته مقابل هم قرار گرفتند و در تساوی بدون گل شمس‌آذر و مس رفسنجان به خوبی نقش دفاعی خود را ایفا کردند و مانع گلزنی تیم رقیب شدند.

این تصویر در حالی ثبت شد که احتمال آبی‌پوش شدن این دو بازیکن و در کنار هم قرار گرفتن آنها وجود داشت اما شرایط نقل و انتقالات طور دیگری پیش رفت و در نهایت نکونام این دو بازیکن را هم در نیم فصل دوم در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها