کد خبر : 2006066 | 12 اسفند 1402 ساعت 17:17 | 13.7K بازدید | 13 دیدگاه

فروزان - ترابی: تلافی آن دو گل با این سه مهار!

محسن فروزان شب درخشانی مقابل پرسپولیس داشت.

فروزان - ترابی: تلافی آن دو گل با این سه مهار!

به گزارش “ورزش سه”، محسن فروزان در اولین بازی با پیراهن ذوب آهن نمایش درخشانی مقابل پرسپولیس ارائه داد و اولین بازی خود با پیراهن این تیم را با موفقیت پشت سر گذاشت.

دروازه‌بان جدید ذوبی‌ها که بعد از حدود 15 سال حضور در لیگ برتر بازی در بیشتر از نیمی از تیم‌های فوتبال ایران را تجربه کرده در نخستین بازی خود با پیراهن تیم جدیدش کار سختی داشت.

فروزان  در ذوب آهن جانشین حبیب فرعباسی شده که در نیم فصل دوم برای ملوان به میدان می‌رود. فرعباسی در بازی با ملوان که اولین بازی نیم فصل دوم گاندوها به حساب می‌آمد در ترکیب این تیم حضور داشت اما سپس به انزلی رفت. بعد از لغو دربی اصفهان، فروزان اولین بازی‌اش را مقابل پرسپولیس انجام داد که با توجه به حساسیت هواداران پرسپولیس نسبت به او می‌توانست برایش دشواری‌های مضاعفی داشته باشد.

1996648

به همین دلیل در دقیقه 2  و از سکوهای پشت دروازه متعلق به هواداران پرسپولیس بود گلوله‌های برفی به سمتش پرتاب شد که این مسئله کاری کرد تا فروزان داور مسابقه را در جریان بگذارد و بازی برای لحظاتی قطع شود.

فروزان در صحنه پنالتی واکنش جالبی مقابل گولسیانی داشت و قبل از ضربه او دستش را به سمت مقابل و سمت چپ خودش برد تا به نوعی گئورگی را فریب دهد که موفق نشد و با اینکه 50 – 50 کرد گولسیانی ضربه چیپ خود را به وسط زد تا فروزان مقهور شود.

اما این اولین و آخرین گلی بود که او در بازی با پرسپولیس خورد و در ادامه چیزی حدود 90 دقیقه نمایشی فوق‌العاده مقابل سرخ‌ها ارائه کرد که هیچ حاشیه‌ای هم نداشت.

فروزان در نیمه نخست موقعیت تک به تک آل کثیر را مهار کرد. در نیمه دوم اما تعداد هنرنمایی‌های او بیشتر بود و از عالیشاه و اورونوف دو شوت را گرفت. مهمترین موفقیت او در این بازی اما مقابل مهدی ترابی بود به طوری که سه بار شماره 9 سرخ‌ها را در گلزنی ناکام گذاشت.

فروزان بار اول با خروج بموقع ترابی را ناکام گذاشت و اجازه نداد تا وینگر سرخ‌ها توپ را از او عبور دهد و گل بزند. بار دوم ترابی از زاویه نسبتا بسته اقدام به شوتزنی کرد که فروزان مقابل این ضربه ایستاد و اجازه گلزنی نداد. اوج هنرنمایی او هم مقابل ضربه فنی ترابی بود که با واکنشی تماشایی و در میان بهت ترابی توپ کات گرفته او را به بیرون فرستاد و اجازه داد تیم ده نفره ذوب آهن تا آخرین دقیقه بازی برای بازگشت امیدوار بماند.

1995945

فروزان در حالی این نمایش انفرادی موفق را مقابل مهدی ترابی ارائه داد که چند ماه پیش در بازی برگشت پرسپولیس مقابل گل گهر که با برد چهارگله سرخ‌ها تمام شده بود دو گل استثنایی از شماره 9 پرسپولیس خورد که در آنها مقصر بود. یکی آن گل ضربه ایستگاهی که توپ مقابلش زمین خورد و گل شد و یکی هم آن چیپ استثنایی که فروزان جلو آمده بود تا زاویه را ببندد اما ترابی زرنگی کرد و با ضربه‌ای تماشایی یکی از زیباترین گل‌های لیگ فصل قبل را به ثمر رساند.

با این نمایش فروزان، ذوب‌آهن و محمد ربیعی می‌توانند امیدوار باشند تا در ادامه رویاپردازی‌های خود در این فصل کیفیت بهتری در درون دروازه و آمار گل‌های خورده داشته باشند.

دیدگاه‌ها