کد خبر : 2006090 | 12 اسفند 1402 ساعت 19:30 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه؛

باخت سنگین کایسری در حضور کامل کریمی

تیم فوتبال کایسری اسپور در هفته بیست و هشتم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب چایکور دیدی شد.

باخت سنگین کایسری در حضور کامل کریمی

به گزارش "ورزش‌سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که علی کریمی و مجید حسینی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه چایکور دیدی به مصاف تیم رده هشتمی ریزه اسپور رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

این باخت در حالی برای شاگردان ایهان پالوت رقم خورد که علی کریمی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و تا پایان نیز در بازی حضور داشت و البته همچنان مطابق هفته‌های گذشته مجید حسینی به دلیل مصدومیت دور از ترکیب است.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد، اما در نیمه دوم و برخلاف جریان مسابقه که نشان از برتری کامل تیم ریزه اسپور نمی‌داد، شاگردان هاری ووکاس نیمه دوم طوفانی‌ای را پشت سر گذاشتند و با سه گل دقایق 62، 81 و 90 که به ترتیب توسط شلوی، آلتین زکیری و دال وارناسوویچ به ثمر رسید سه امتیاز این مسابقه حساس میان تیم‌های میانه جدولی را به نام خودشان زدند.

با این پیروزی تیم ریزه اسپور دو پله صعود کرد و با 39 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت و در سوی دیگر کایسری اسپور 35 امتیازی و در رتبه دهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها