کد خبر : 2006103 | 12 اسفند 1402 ساعت 20:11 | 69.2K بازدید | 41 دیدگاه

مدیرعامل پرسپولیس درخواست رسمی سرمربی را می‌خواهد

آخرین شکار زمستانی درویش در انتظار اوکی اوسمار

مدیرعامل پرسپولیس علیرغم رضایت از عملکرد فنی تیم، در انتظار این است تا در صورت نیاز جذب یک مهاجم را هم در دستور کار قرار دهند.

آخرین شکار زمستانی درویش در انتظار اوکی اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که بار دیگر با رضا درویش موفق شد نقل و انتقالات رضایتبخشی را به پایان برساند، اکنون همچنان بحث جذب یک مهاجم را داغ دنبال می‌کند.

با جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی، این تیم در پنجره زمستانی موفق به جذب عیسی آل کثیر از سپاهان و ابوالفضل بابایی از فجرسپاسی شیراز شد.

با این حال طی روزهای اخیر همچنان پرونده جذب مهاجم خارجی – آزاد در این تیم بین هواداران داغ بوده است و آنها برای رویایی شدن تیم خود چشم به آخرین شکار زمستانی دوخته‌اند.

در این شرایط اما همه چیز بستگی به نظر نهایی اوسمار ویرا خواهد داشت. سرمربی برزیلی پرسپولیس که طی دو بازی اخیر موفق شده تراکتور و ذوب آهن را شکست دهد و نظر مثبت هواداران را جلب کند، هنوز نظر قطعی خود را به باشگاه اعلام نکرده است.

1988601

این در حالیست که طی روزهای اخیر گزینه‌های متعددی به باشگاه معرفی شده‌اند و همه در انتظار این هستند تا باشگاه آخرین اقدام خود را نیز با توجه به خالی بودن یک بازیکن در لیست، صورت دهد.

رضا درویش که با انتقال عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی و محمد خدابنده‌لو، بار دیگر جایگاه ویژه‌اش را نزد هواداران کسب کرده، اما در انتظار این است تا در صورت نیاز، این موضوع را اوسمار ویرا به صورت رسمی و کتبی به وی اعلام کند. در صورتی که اوسمار نظر به جذب مهاجم بدهد، این باشگاه پیگیری خود را در خصوص این انتقال به سرانجام خواهد رساند.

با توجه به اینکه این انتقال از بین بازیکنان آزاد و در بین گزینه‌های متعدد صورت خواهد گرفت، بعید است که زمانبر باشد و بعد از توافق ابتدایی و دریافت ویزا و تست‌های پزشکی، مقدمات جذب مهاجم خارجی هم صورت خواهد گرفت. اما همانطور که گفته شد همه چیز به نظر اوسمار بستگی خواهد داشت و اینکه آیا نیاز به جذب مهاجم را به باشگاه اعلام خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها