کد خبر : 2006107 | 12 اسفند 1402 ساعت 20:41 | 4.1K بازدید | 10 دیدگاه

سامان تا آخر نیمکت نشین بود

چلسی 2-2 برنتفورد: تیم پوچتینو از شکست فرار کرد

چلسی در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس از برنتفورد میزبانی کرد و به تساوی 2-2 دست یافت.

چلسی 2-2 برنتفورد: تیم پوچتینو از شکست فرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس امروز از برنتفورد میزبانی کرد و در یک بازی پرنوسان در نهایت با گل اکسل دیساسی به تساوی 2-2 رسید.

ویدئو: 326213

چلسی در این بازی با یک افت دیگر در نتایجش روبه‌رو بود و شکست را درحالی پذیرفت که نمایش چندان قابل قبولی نداشت.

بازی در دقایق ابتدایی پایاپای بود و پس از شوت انزو فرناندز و ضربه سر اکسل دیساسی روی سانتر فرناندز در محوطه جریمه برنتفورد، نوبت حریف شد که خطرساز شود و با ضربات ایوان تونی و یوان ویسا شانس گلزنی‌اش را امتحان کند.

برنتفورد پیش از اینکه گل دریافت کند نسبت به چلسی بهتر عمل می‌کرد و در دقیقه 25 شوت خطرناک یوان ویسا را جورجه پتروویچ با شیرجه دیدنی مهار کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

1996983

نیکلاس جکسون که در دقیقه 30 شوت خطرناکش توسط مدافعان برنتفورد دفع شده بود، چند دقیقه بعد فرصت پیدا کرد تا نتیجه بازی را با ضربه سر تغییر دهد. روی سانتر بلند مالو گوستو به داخل محوطه جریمه، جکسون چند قدم به سمت دروازه برداشت و با پرشی بلند، دروازه‌بان برنتفورد را غافلگیر کرد تا اولین گل چلسی را به ثمر برساند.

چلسی پس از گلزنی نمایش بهتری داشت و به گل دوم هم نزدیک بود که مارک فلکن در دقیقه 41 ضربه خطرناک جکسون را سیو کرد و دروازه‌اش را نجات داد. حملات چلسی ادامه داشت اما بدون ضربه در چارچوب در نهایت بازی در نیمه نخست را با نتیجه 1-0 پشت سر گذاشتند.

برنتفورد از همان ابتدای نیمه دوم برای به ثمر رساندن گل تساوی وارد زمین شده بوده و نمایش هجومی شاگردان توماس فرانک این را تایید می‌کرد. پس از اینکه ضربات ویتالی جانلت و سرخیو رگیلون در فاصله کم دفع شد، در دقیقه 50 بالاخره گل تساوی برنتفورد به ثمر رسید.

1996984

پس از ارسال توپ به پشت مدافعان چلسی، اثرگذاری ایوان تونی توپ را به محوطه جریمه رساند که رگیلون سعی کرد به توپ ضربه بزند اما دخالت مدافع چلسی توپ را از او جدا کرد تا در آستانه دروازه به مدز روسلوف برسد که او در موقعیت تک به تک توپ را با ضربه پای راست وارد دروازه کرد.

بازی پس از گل تساوی با هیجان بیشتری هم دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی ایجاد کردند اما چلسی تلاش زیادی برای حفظ این نتیجه نداشت تا شاهد گل دوم برنتفورد باشد.

چلسی در دقیقه 59 شاهد شوت بی دقت انزو فرناندز و در دقیقه 61 هم ضربه خارج از چارچوب کول پالمر در درون محوطه جریمه بود که بی دقت از بالای دروازه به بیرون رفت. همین فرصت‌سوزی‌ها به برنتفورد موقعیتی داد تا به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کند.

1996985

در دقیقه 69 یوان ویسا موفق شد ضربه سری مدافع چلسی که اونیکا روی آن اثر گذاشته بود را با ضربه قیچی برگردان به گوشه راست دروازه چلسی بفرستد تا پتروویچ تنها شاهد چسبیدن آن به تور دروازه باشد.

مائوریسیو پوچتینو پس از گل دوم برنتفورد دست به تغییر در ترکیب زد و رحیم استرلینگ و میخایلو مودریک را وارد بازی کرد. با این دو تغییر توانایی آبی‌ها در خط حمله بیشتر شد و چلسی از دقیقه 80 روی دروازه برنتفورد فشار وارد کرد.

پس از دو ضربه کرنر همچنان فشار روی دروازه تیم میهمان حفظ شد تا اینکه سومین کرنر بالاخره جواب داد. پس از شروع کوتاه ضربه کرنر، کول پالمر مجددا آن را در اختیار گرفت و ارسال بلند روی تیرک دو داشت که اکسل دیساسی با ضربه سر آن را وارد دروازه کرد.

1996986

چلسی بعد از گل تساوی به بازی برگشت و برای گل سومی تلاش می‌کرد. جدی‌ترین موقعیت آبی‌ها در لحظات پایانی در دقیقه 89 رقم خورد که کول پالمر پس از بلوکه شدن اولین ضربه‌اش، در نزدیکی محوطه جریمه دوباره به توپ رسید و این بار ضربه خطرناک او را پتروویچ مهار کرد.

در طول 5 دقیقه وقت اضافه بازی، بازیکنان برنتفورد سعی داشتند موقعیت خطرناکی را ایجاد کنند اما با حداکثر دوندگی بازیکنان چلسی مانع از شکل‌گیری فرصت خطرناک روی دروازه خود شدند تا در نهایت بازی با تساوی به پایان برسد.

در این دیدار سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، روی نیمکت حضور داشت و تا پایان از روی نیمکت‌های استمفوردبریج تماشاگر این بازی بود.

چلسی با این تساوی 36 امتیازی است و همچنان در رده یازدهم قرار دارد. برنتفورد هم 26 امتیازی شد تا بالاتر از اورتون در رده پانزدهم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها