کد خبر : 2006117 | 13 اسفند 1402 ساعت 04:15 | 19.6K بازدید | 12 دیدگاه

کاپیتان آبی‌ها سالی‌ یک گل می‌زند اما خاطره‌ساز!

روزبه چشمی در بازی با سپاهان گل سه امتیازی به ثمر رساند و یادآور گل‌های مهمش در فصول قبل بوده است.

کاپیتان آبی‌ها سالی‌ یک گل می‌زند اما خاطره‌ساز!

به گزارش ورزش سه، کمتر پیش آمده که روزبه چشمی در یک مسابقه گلزنی کند اما گل‌های اخیر او یکی از یکی حساس‌تر و زیباتر بوده است!

چشمی در بازی با سپاهان شلیک فوق‌العاده‌ای به سمت دروازه پیام نیازمند انجام داد تا از قلب مرکز فرماندهی استقلال دروازه سپاهان فرو بریزد و سه امتیاز سهم استقلالی‌ها در این مسابقه باشد.

ویدئو: 325859

پیش از این گل چشمی یک گل هم مقابل ملوان در فصل گذشته به ثمر رسانده بود اما به غیر از این گل او در جام جهانی و دربی پایتخت هم گلزنی کرده تا 3 گل فوق‌العاده مهم در رزومه فوتبالی خود داشته باشد.

1997002

چشمی در دربی پایتخت در حالی که استقلال با تک گل گولسیانی یک بر صفر از پرسپولیس عقب بود گل تساوی این تیم را به ثمر رساند و در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید.

روزبه در جام‌جهانی 2022 قطر هم گل سرنوشت سازی را در دقایق پایانی بازی با ولز به ثمر رساند که می‌توانست زمینه ساز صعود تیم ملی به مرحله بعد باشد.

چشمی در بازی با سپاهان هم یک گل سرنوشت ساز دیگر به ثمر رساند که می‌تواند سرنوشت قهرمانی این فصل را رقم بزند، کایپتان دوم آبی‌ها روزهای خوبی در خط هافبک این تیم می‌گذراند، البته با نگاه به آمار چشمی در فصول اخیر متوجه می‌شویم او حداکثر 2 گل در دوران فوتبال خود در طول یک فصل به ثمر رسانده است و اکثر فصول فوتبالی او با تک گل به پایان رسیده است، چشمی در فصل 1396-1397 3 گل برای استقلال زده بود که بهترین آمار او در طول فصول مختلف است و در ادامه مسابقات می‌تواند این رکورد را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها