کد خبر : 2006118 | 12 اسفند 1402 ساعت 21:22 | 7.8K بازدید | 19 دیدگاه

درخواست پوچ از هواداران چلسی: لطفا صبور باشید!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با اینکه هواداران حق دارند از دست او و تیمش عصبانی باشند، اما شرایط چلسی با صبوری درست خواهد شد.

درخواست پوچ از هواداران چلسی: لطفا صبور باشید!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در دیدار برابر برنتفورد در حالی‌که با نتیجه ۲-۱ عقب افتاده بود با گل دقیقه ۸۳ اکسل دیساسی از شکست گریخت. مربی آرژانتینی آبی‌ها در نشست خبری پس از بازی تلاش‌های تیمش را تحسین کرد و از هواداران خواست صبور باشند.

جریان بازی؟
در ۴۵ دقیقه اول خیلی خوب بودیم، بازی را کنترل کردیم. هر چه جلوتر رفتیم سطح کیفیت هم افزایش پیدا کرد. در نیمه دوم ثبات نداشتیم و باید بهتر بازی می‌کردیم. در کل ما تیم بهتری بودیم اما باید در لحظات کلیدی گل بزنیم، کمی شانس داشته باشیم و بهتر دفاع کنیم. پس از بازی‌های فشرده گذشته، به‌نظر من تلاش تیم خوب بود و همه توان‌شان را گذاشتند.

1997004

شعارهای هواداران علیه مالکان و شما؟
راستش را بگویم من شعارها را نشنیده‌ام. به من گفتند که شعارهایی در ورزشگاه شنیده شد که البته نمی‌توانم از آن ایراد بگیرم. ما ۲-۱ عقب بودیم و هواداران حق داشتند عصبانی باشند. من سرمربی تیم و مسئول این نتایج هستم. به هر کسی که ناراحت باشد حق می‌دهم اما از آنها می‌خواهم که صبور باشند. نتایج خوب از راه خواهند رسید.

رابطه تیم با هواداران؟
به‌نظر من رابطه ما خوب است. باید درک کنیم که هواداران احساساتی هستند. من می‌جنگم تا بهترین ابزار کار را برای تیم فراهم کنم و در این راه پیشرفت کنیم، بهتر بازی کنیم، گل بزنیم و بازی‌ها را ببریم.

انگیزه بازیکنان کم نیست؟
آنها با انگیزه هستند. بعد از بازی با وولوز ما فقط در فینال باختیم و بعد استون ویلا، پالاس و لیدز را شکست دادیم، امروز مساوی کردیم، در فینال هم در وقت‌های اضافه شکست خوردیم.
فکر می‌کنم اکنون باید به تلاش کردن ادامه دهیم، تعهد بازیکنان بسیار زیاد است. ما دو روز فرصت داریم تا ریکاوری کنیم و سپس برای بازی با نیوکسل آماده شویم.

دیدگاه‌ها