کد خبر : 2006119 | 12 اسفند 1402 ساعت 21:24 | 31.2K بازدید | 18 دیدگاه

گل داروین رئیس فارست را دیوانه کرد! (عکس)

اعضای باشگاه ناتینگهام فارست بعد از شکست در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل لیورپول، جنجال‌های زیادی خلق کردند.

گل داروین رئیس فارست را دیوانه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر یک بازی خاص و خاطره انگیز در دقیقه 90+7 گل پیروزی بخش را مقابل ناتینگهام فارست به ثمر برساند تا صدرنشینی خود را در پایان این هفته، بدون توجه به نتیجه بازی منچسترسیتی، قطعی کند. داروین نونیز در ادامه تاثیرات بسیار درخشان بعد از ورود به زمین توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این گل و پیروزی هر چقدر برای لیورپولی‌ها دلچسب بود، برای ناتنگهام ناخوشایند بود و باعث شد اعضای این تیم بعد از بازی وارد درگیری با داور شوند. در هرج و مرج بعد از بازی، تعدادی از کارکنان ناتینگهام فارست توسط پل تیرنی داور زمین کارت زرد دریافت کردند. او همچنین استیون رید کمک مربی ناتینگهام را نیز اخراج کرد. 

1997006

ویرژیل فن دایک و نونیز هم در جنجال‌های بعد از این بازی در حال کل کل با بازیکنان و کارکنان تیم رقیب دیده شدند و به نظر می‌رسد این اقدام آنها هم بر شدت تنش‌ها اضافه کرده باشد.

اما در عجیب‌ترین صحنه درگیری‌های امشب، اونجلیس ماریناکیس، رئیس باشگاه ناتینگهام فارست، هم بعد از بازی با خشم وارد زمین شد و مشخص نشد که به داور زمین چه گفت. به نظر می‌رسد او از طولانی شدن وقت‌های تلف شده بازی ناراضی بود.

1997007

او قبلا هم برای واکنش‌هایش در این فصل بارها سوژه دوربین‌های درون زمین شده است. او در شکست 5-0 خارج از خانه تیمش مقابل فولام، در میانه بازی با پرتاب کردن کارت ورود به بوته‌های بیرون ورزشگاه رقیب، زمین را زودتر ترک کرده بود.

دیدگاه‌ها