کد خبر : 2006120 | 12 اسفند 1402 ساعت 21:27 | 6.8K بازدید | 14 دیدگاه

مدیر ورزشی بایرن:

انتخاب مربی جدید مهم‌تر از تمدید قرارداد کیمیش است

مکس ایبرل، مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ، معتقد است انتخاب مربی جدید برای این باشگاه مهم‌تر از موضوع تمدید قرارداد یوشوا کیمیش و دیگر ستاره‌های تیم است.

انتخاب مربی جدید مهم‌تر از تمدید قرارداد کیمیش است

به گزارش "ورزش سه"، با ورود مکس ایبرل به کادر مدیریتی بایرن مونیخ، فعالیت‌های این باشگاه در امر تمدید قرارداد بازیکنان و فعالیت در بازار نقل و انتقالات جان تازه‌ای به خود گرفته است.

باواریایی‌ها امیدوارند با کمک ایبرل از جدایی ستاره‌هایی مانند یوشوا کیمیش، ماتیس تل، جمال موسیالا و ماتیاس دلیخت جلوگیری کنند و همچنین شاهد انتخاب یک مربی مناسب برای هدایت تیم‌شان باشند.

1997009

ایبرل در مورد وضعیت قرارداد کیمیش که هدف نقل و انتقالاتی باشگاه‌های بزرگی مانند بارسلونا، لیورپول و منچستر یونایتد قرار گرفته است، گفت: «من تازه اولین روز کارم را اینجا گذراندم. کریستوف قبلاً چند بار با او صحبت داشته است. من هم با او می‌نشینم و صحبت می‌کنم. هدف اصلی ما ابتدا انتخاب مربی برای فصل آینده است اما نباید موضوعاتی مانند این را رها کنیم.»

مدیر ورزشی بایرن درباره روند انتخاب جانشین توماس توخل گفت: «این سوال پیش خواهد آمد که مربی فصل جدید کیست؟ این موضوعی است که آن را زودتر از بقیه حل می‌کنیم و سپس به سراغ تصمیمات دیگر مانند تمدید قرارداد بازیکنان می‌رویم. من و کریستوف این روزها تمام تلاش‌مان را بر روی پیدا کردن بهترین مربی ممکن انجام خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها