کد خبر : 2006124 | 12 اسفند 1402 ساعت 21:45 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

خاطره گل جهانبخش مقابل چلسی زنده شد! (عکس)

یوان ویسا، ستاره برنتفورد، موفق شد در نیمه دوم بازی مقابل چلسی یک گل قیچی برگردان زیبا به ثمر برساند.

خاطره گل جهانبخش مقابل چلسی زنده شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در ادامه یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های دو دهه اخیر خود، در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در زمین برنتفورد، با تساوی 2-2 متوقف شد. آبی‌ها با این نتیجه با 36 امتیاز به رده یازدهم جدول سقوط کردند و جایگاه دهم را به وولوز دادند.

در نیمه دوم بازی در حالی دنبال می‌شد که دو تیم 1-1 مساوی بودند و چلسی برای دقایقی افت کرده و در لاک دفاعی فرو رفته بود. در این دقایق، تیم میزبان با حملات پر دامنه خود دروازه این تیم را تهدید می‌کرد که در دقیقه 69 این حملات به نتیجه هم رسید. 

1997018
1997019

ویسا خودش حمله را از میانه زمین چلسی شروع و سرخیو رگیلون را در سمت چپ زمین پیدا کرد و وارد محوطه جریمه شد. این ستاره هم سانتر دقیقی را روی دروازه فرستاد که ابتدا به صورت ناقص توسط مدافعان چلسی دفع شد و در درون محوطه جریمه دوباره به فران اوینکا رسید و او هم با یک ضربه سر توپ را مستقیم به سمت بالا فرستاد که باعث شد ویسا موقعیتی مناسب برای زدن یک ضربه قیچی برگردان را پیدا کند.

 او این ضربه را به زیبایی با پای راست به کنج سمت چپ دروازه چلسی فرستاد و از دروازه‌بان و یک مدافع چلسی روی خط دروازه هم کاری برنیامد تا برنتفورد به زیباترین شکل ممکن گل برتری تیمش را در نیمه دوم به ثمر برساند. این گل تا حدی شبیه به گلی بود که در فصل 20-2019، جهانبخش با برایتون به زیبایی مقابل چلسی به ثمر رساند. او در روز اول سال میلادی 2020، موفق شد گل تیمش مقابل چلسی را با ضربه قیچی برگران به ثمر برساند و زمینه ساز تساوی تیمش مقابل آبی‌های لندن شود. این دومین گل جهانبخش برای تیمش در 26 بازی اول آن فصل بود که در رسانه‌های جهان و شبکه‌های مجازی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

دیدگاه‌ها