کد خبر : 2006129 | 13 اسفند 1402 ساعت 05:12 | 33.6K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم دوباره به من اعتماد شود؛

سعیدی‌فر: آینده‌ام به تصمیم استقلال بستگی دارد

گلر شمس آذر به دنبال فرصت مجدد برای نشان دادن خودش است.

سعیدی‌فر: آینده‌ام به تصمیم استقلال بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، سینا سعیدی‌فر برای اولین  بار در دیدار با مس رفسنجان در لیگ امسال در چارچوب دروازه ایستاد و موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد. او در این مورد به خبرنگار ما گفت: از تمام اعضای تیم که برای گل نخوردن تلاش کردند تشکر می‌کنم و در این امر توانستیم به موفقیت برسیم حق تیم ما برد بود که با کمی بد شانسی نتوانستیم پیروز مسابقه باشیم.

او که بعد از ۱۷ هفته بازی کرد ادامه داد: همه چیز به کادر فنی بستگی دارد. همیشه اولین بازی بعد از چند وقت نیمکت نشینی خیلی سخت است ولی امیدوارم کادر فنی این فرصت را تکرار کنند تا بتونم در شرایط بازی قرار و بتوانم سهم مهمی در موفقیت‌های تیم داشته باشم.

این بازیکن که سال گذشته نیز دو بازی در استقلال بازی کرد گفت: باشگاه استقلال بسیار باشگاه بزرگی است. هرکس آرزو دارد در آن تیم حتی چند دقیقه بازی کند. به بازی کردن در استقلال افتخار می‌کنم. در ضمن بنده به صورت قرضی به شمس آذر پیوستم و یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم و باید باشگاه تصمیم نهایی بگیرد.

وی در مورد بازی با سپاهان در حذفی گفت: اسمش رویش است و جام حدفی از حساسیت بالایی برخوردار است. همه می‌دانیم که سپاهان تیم قدری است ولی ما هم برنامه ویژه خودمان را برای این رقابت‌ها داریم.

سعیدی‌فر در پایان افزود: جا دارد از کادر فنی تیممان که به من اعتماد کردند تشکر کنم و امیدوارم شرایط جوری رقم بخورد که بتوانم رضایت کامل کادر فنی داشته باشم تا بیشتر در خدمت مردم شریف قزوین باشم.

دیدگاه‌ها