کد خبر : 2006130 | 12 اسفند 1402 ساعت 21:59 | 25.8K بازدید | 21 دیدگاه

کلوپ: من بودم داروین را عصبانی نمی‌کردم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که شعار طرفداران ناتینگهام فارست به نوعی به انگیزه خاصی برای گلزنی داروین نونیز تبدیل شد.

کلوپ: من بودم داروین را عصبانی نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ می‌گوید گل داروین نونیز به ناتینگهام فارست را هرگز فراموش نخواهد کرد.

لیورپول در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با گل دقیقه آخری داروین نونیز به برتری 1-0 رسید.

یورگن کلوپ پس از این برد به اسکای اسپورت گفت: "سخت‌ترین بازی ما به خاطر شرایطی که در آن قرار گرفتیم، بود. 4 بازی در 11 روز با شرایطی که ما در تیم داریم، واقعا مشکل است. این برد فوق العاده خاص بود. می‌توانید ببینید که امروز در هیچ بخشی از بازی، کاری برای ما آسان نبود. خیلی سخت است. نمی‌توانم باور کنم که چگونه 4 برد متوالی داریم."

1997028

گل داروین نونیز؟

گل باورنکردنی در آخرین ثانیه. احساس فوق العاده‌ای دارد. واقعا خوشحالم. نمی‌توانم بیشتر از کاری که بازیکنانم انجام می‌دهند را از آن‌ها بخواهم.

بازی بعدی؟

به هر حال یکشنبه آینده یک بازی بزرگ خواهیم داشت. قبل از آن ما یک بازی سخت را در پراگ انجام می‌دهیم. ما باید به راه خود ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.

پاس گل مک آلیستر؟

گل توسط فردی ساخته شد که آرام‌ترین بازیکن در تمام بازی بود. آن گل را به صورت زنده دیدم و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. او آرام بود. او توپ را در آنجا به صورت چیپ ارسال کرد. پاس گل فوق العاده‌ای بود و همینطور گل فوق العاده مهمی بود.

شعر توهین آمیز طرفداران حریف برای نونیز؟

اگر من بودم هرگز چنین شعاری نمی‌دادم و داروین را تحریک نمی‌کردم.

دیدگاه‌ها