کد خبر : 2006131 | 12 اسفند 1402 ساعت 22:01 | 26.6K بازدید | 43 دیدگاه

التماس هواداران چلسی: آبراموویچ و مورینیو برگردید!

پس از گل دوم برنتفورد مقابل چلسی، هواداران آبی‌ها علیه مائوریسیو پوچتینو و مالکان باشگاه شعارهایی سر دادند.

التماس هواداران چلسی: آبراموویچ و مورینیو برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس چلسی مهمان برنتفورد بود. آبی‌ها در نیمه اول این دیدار موفق به گلزنی شدند و با برتری به رختکن رفتند اما در ابتدای نیمه دوم تیم میزبان روندی کاملاً متفاوت به خود گرفت و با زدن دو گل به بازی برگشت.

پس از عقب افتادن چلسی با نتیجه ۲-۱، هواداران این تیم شروع به شعار علیه مالکان و سرمربی تیم کردند. آنها ابتدا نام رومن آبراموویچ و ژوزه مورینیو، مالک سابق و سرمربی اسبق باشگاه را فریاد زدند.

آنها همچنین بارها شعارهای «مائوریسیو گمشو!» و «بولی تو یک اشغالی!» را تکرار کردند. با اینکه چلسی با گل اکسل دیساسی بازی را به تساوی کشاند اما هواداران تا انتهای بازی دست از اعتراض علیه بولی و پوچتینو برنداشتند.

1997029

تاد بولی پس از جدایی اجباری رومن آبراموویچ از چلسی، باشگاه غرب لندنی را خریداری کرد و حتی در دو سال اول مالکیتش مبالغ هنگفت زیادی هزینه کرد اما با تصمیمات اشتباه و ناکارآمد باعث شده است که چلسی به یک باشگاه میانه جدولی تبدیل شود.

هواداران پس از کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر خواستار اخراج پوچتینو از باشگاه شدند. بسیاری از آنها در فضای مجازی ژوزه مورینیو را جایگزینی مناسب برای سرمربی آرژانتینی دانستند.

دیدگاه‌ها