کد خبر : 2006134 | 12 اسفند 1402 ساعت 22:15 | 15.8K بازدید | 9 دیدگاه

مک آلیستر: می‌دانستم باید توپ را به داروین برسانم

الکسیس مک آلیستر از ارسال یک سانتر برای گل لحظه آخری داروین نونیز بسیار خوشحال است اما معتقد است که کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت.

مک آلیستر: می‌دانستم باید توپ را به داروین برسانم

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک آلیستر از پیروزی 1-0 لیورپول مقابل ناتینگهام فارست که با گل دقیقه 99 داروین نونیز به دست آمد، خوشحال است.

لیورپول امشب فاصله کمی با کسب تساوی در ورزشگاه خانگی فارست داشت که روی ارسال دقیق مک آلیستر، نونیز توپ را با ضربه سر به گوش دروازه حریف فرستاد و نتیجه را تغییر داد.

با این برد مهم، لیورپول در صدر جدول رده بندی اختلاف امتیاز با منچسترسیتی را به عدد 4 رساند. شاگردان یورگن کلوپ اکنون 63 امتیازی هستند.

الکسیس مک آلیستر پس از بازی گفت: "این یک روز خاص برای ما بود. پیروزی در این ورزشگاه کار آسانی نیست، ما در ورزشگاه سختی وارد زمین شده بودیم."

1997034

سانتر برای نونیز؟

در آن لحظه می‌دانستم که آخرین لحظه است و فقط باید آن را به محوطه جریمه می‌رساندم. بعد از سانتر داروین بقیه کارها را انجام داد. مثل همیشه، او بازیکن مهمی برای ماست. او برگشته و بنابراین ما بسیار خوشحالیم.

برد و کسب 3 امتیاز؟

خیلی سخت بود. در نیمه اول نیاز داشتیم که خیلی زیاد بدویم اما این کار را نکردیم. سپس در نیمه دوم، کمی بیشتر دویدیم. می‌دانیم که بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد، بازی کردن در این ورزشگاه خیلی سخت است، جو اینجا را دیدید. بنابراین، بسیار خوشحالم زیرا 3 امتیاز را به دست آوردیم و اکنون پیش می‌رویم و به بازی پنجشنبه فکر می‌کنیم.

واکنش تیم در جریان بازی؟

فکر می‌کنم همه می‌دیدند که ما در طول بازی انگیزه زیادی داشتیم. می‌توانید ببینید که ویرژیل فن دایک و بازیکنان باتجربه ما همیشه تیم را با انگیزه نگه می‌دارند و این بسیار مهم است که تا انتها‌ به بازی ادامه دهیم. ما تیم بسیار خوبی هستیم، یک گروه بسیار خوب با بازیکنان خوب در داخل و خارج از زمین. این واقعا مهم است که همیشه مثبت باشید.

شانس قهرمانی؟

فکر نمی‌کنم این برد آنقدر معنی داشته باشد.  این فقط یک بازی بود. می‌دانیم که منچسترسیتی تیم بسیار خوبی است، آن‌ها دوم هستند. اما آرسنال هم آنجاست، تیم‌‌های زیادی آنجا هستند. مطمئنا این یک نبرد بزرگ خواهد بود و ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این کورس انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها