کد خبر : 2006135 | 12 اسفند 1402 ساعت 22:18 | 17.7K بازدید | 20 دیدگاه

صعود عنابی‌پوشان به رتبه چهارم

پیروزی الوحده در دربی با درخشش احمد نور

الوحده موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد میهمان خود الجزیره عبور کند.

پیروزی الوحده در دربی با درخشش احمد نور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مهم هفته 15 رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، الوحده در استادیوم آل نهیان میزبان الجزیره بود و موفق شد به لطف درخشش احمد نوراللهی، از سد حریف خود عبور کند.

در دقیقه 17 این دیدار، ارسال آلان به درون محوطه جریمه با ضربه سر پیمنتا همراه شد که احمد نوراللهی با حضور به موقع در دهانه دروازه، توانست با یک ضربه زلاتانی و بیرون پا، توپ را به تور دروازه چسبانده و تیمش را پیش بیندازد.

1997038
ویدئو: 326216

الوحده در دقیقه 41 اختلاف را افزایش داد. پس اینکه ضربه عبدالله حامد توسط مدافعین بلاک شد، توپ به آلان رسید و کاپیتان الوحده با یک ضربه بغل پای ساده، بازی را دو بر صفر کرد.

1997036

پیش از سوت پایان نیمه نخست، الجزیره یکی از گل‌ها را جبران کرد. نیسکنس کبانو در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او پس از برخورد به مدافع الوحده کمی تغییر جهت داد و وارد دروازه شد تا نیمه اول 2 بر یک به پایان برسد.

میهمان در نیمه دوم توانست کار را به تساوی بکشاند. یک حرکت از سمت راست و ارسال زمینی زاید سلطان به نیسکنس کبانو رسید و این بازیکن کنگویی با ضربه بغل پا، گل دوم و مساوی تیمش را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود چرا که روی یک همکاری تیمی، پاس عمر خریبین به آلان رسید و کاپیتان الوحده پس از یک حرکت دیدنی و فریب مدافع روبرویش، با شوتی تماشایی گل سوم را به ثمر رساند.

1997037

در نهایت نیز این بازی با پیروزی سه بر دو الوحده به پایان رسید تا این تیم به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند. احمد نوراللهی نیز 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

دیدگاه‌ها