کد خبر : 2006137 | 12 اسفند 1402 ساعت 22:35 | 54.6K بازدید | 34 دیدگاه

مونزا 1-4 رم: جالوروسی با ده‌روسی سرحال است!

رم موفق شد با یک نمایش درخشان، خارج از خانه مونزا را 4-1 شکست دهد.

مونزا 1-4 رم: جالوروسی با ده‌روسی سرحال است!

به گزارش "ورزش سه"،  رم موفق شد با یک نمایش برتر در هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری آ، مونزا را خارج از خانه 4-1 شکست دهد و به سومین پیروزی پیاپی خود در سری آ برسد.

ویدئو: 326230

رم در این دیدار در هر دو نیمه برتر بود و توانست بازی خود را از دقیقه اول دیکته کند. این تیم در روز خوب مهاجمانش از همان دقایق اول حملات خود را آغاز کرد. در اولین تهدید رم، لورنزو پلگرینی در دقیقه 9، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه‌اش توسط میکله دی گرگوریو مهار شد.

در میانه حملات رم، در دقیقه 16 بازی این تیم غافلگیر شد و روی یک ارسال ضربه سر میلان جوریج به تیرک دروازه این تیم برخورد کرد.

دو دقیقه بعد برایان کریستیانته موفق شد دروازه مونزا بازی کند که به دلیل آفساید او این گل مردود اعلام شد.

در دقیقه 24 ضربه لئاندرو پاردس به شکلی خطرناک از بالای دروازه مونزا به بیرون رفت.

1997042

در دقیقه 38 رم به گل رسید. روملو لوکاکو درون محوطه جریمه پلیگرینی را پیدا کرد و این ستاره هم ضربه پای چپ خود را به زیبایی و در نهایت دقت به کنج سمت راست دروازه فرستاد.

1997044

تنها 4 دقیقه بعد رم به گل دوم رسید. این بار خود لوکاکو توانست پاس دقیق دیبالا را در مرکز محوطه جریمه دریافت کند و محکم با پای چپ آن را مستقیم به وسط دروازه بفرستد. و تیمش را با با برتری 2-0 به رختکن بفرستد.

با آغاز نیمه دوم، مونزا برای جبران کمی بیشتر حمله کرد، اما حملات رم دقیق تر بودند.

در اولین تهدید دروازه رم در این نیمه، در دقیقه 54 آندریا کاربونی، روی یک ارسال کرنر، به شکلی خطرناک توپ را از بالای دروازه رم به بیرون فرستاد.
4 دقیقه بعد او دوباره شوت پای چپ خود را از موقعیتی مناسب پشت محوطه شش قدم به بیرون زد.

1997041

برخلاف مونزا، رم در اولین اقدام خود در نیمه دوم در دقیقه 63، روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه، توسط پائولو دیبالا به گل رسید. ضربه پای چپ این بازیکن به کنج سمت راست دروازه رفت.

بعد از این گل مونزا سراپا حمله شد و یک بار دیگر کاربونی، موقعیت مناسب دیگری را در دقیقه 70 در محوطه جریمه به آسمان فرستاد.

یک دقیقه بعد دنیله مالدینی  ضربه‌اش به سمت دروازه زد که دروازه‌بان رم آن را مهار کرد.

1997043

در دقیقه 82، رم با خطای مدافعان حریف روی دیبالا ضاحب ضربه پنالتی شد که لئاندرو پاردس، با ضربه‌ای دقیق به سمت راست و بالای دروازه آن را به گل چهارم رم تبدیل کرد.

1997040

مونزا توانست 5 دقیقه بعد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. کاربونی بعد از فرصت سوزی‌های فراوان درون محوطه جریمه، از پشت محوطه با پای چپ اقدام به شوت زنی کرد و موفق شد دروازه میال سویلر را باز کند.

بازی در نهایت با همین نتیجه 4-1 به اتمام رسید و  رم با 47 امتیاز در رده پنجم و در یک امتیازی بولونیا در رده چهارم قرار گرفت تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوارتر شود.

دیدگاه‌ها