کد خبر : 2006145 | 12 اسفند 1402 ساعت 23:10 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

جنجال جدید مصری‌ها و لیورپول بر سر صلاح

فدراسیون فوتبال مصر به نامه باشگاه لیورپول مبنی بر عدم دعوت از محمد صلاح برای بازی‌های ملی پیش رو واکنش نشان داد.

جنجال جدید مصری‌ها و لیورپول بر سر صلاح

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول و فدراسیون فوتبال مصر اخیراً بر سر محمد صلاح جنجال‌‌های زیادی داشته‌اند. ماجرا از جایی آغاز شد که ستاره لیورپول در جریان جام ملت‌های آفریقای اخیر دچار مصدومیت شد.

ابتدا اعلام شد که این بازیکن تا پایان جام در اردوی تیم ملی مصر خواهد ماند زیرا اعلام بازی کردنش در فینال وجود داشت اما در تصمیمی ناگهانی او راهی لیورپول شد تا روند درمانش را در آنجا ادامه دهد. با این حال قرمزها اعلام کردند که در صورتی که مصر به فینال برسد و صلاح بهبود یافته باشد، او به تیم ملی برخواهد گشت.

1997059

این تصمیم لیورپول و ستاره‌اش باعث اعتراض اعضای فدراسیون مصر و بازیکنان حال حاضر و سابق تیم ملی شد. آنها معتقد بودند که صلاح باید به تیم ملی احترام بیشتری می‌گذاشت و لیورپول هم نباید او را به باشگاه برمی‌گرداند.

حالا چند هفته پس از حواشی اخیر دوباره جنجال جدیدی آغاز شده است. صلاح که به تازگی از مصدومیت بازگشته بود دوباره دچار آسیب‌دیدگی جدیدی شده است. با توجه به اینکه یورگن کلوپ دیروز اعلام کرد بازگشت صلاح به تیم ملی نزدیک است و او احتمالاً هفته بعد به ترکیب اضافه خواهد شد، مصر قصد داشت از او برای فیفا دی پیش رو دعوت کند اما لیورپول در نامه‌ای از آنها خواسته است که از این کار صرف نظر کنند.

به دنبال این درخواست لیورپول، فدراسیون فوتبال مصر در اظهاراتی به آن واکنش نشان داده است. در این بیانیه آمده است: «در چند روز اخیر از سمت باشگاه لیورپول نامه‌ای دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه از دعوت صلاح به دلیل مصدومیتش صرف نظر کنیم. ما اعلام می‌کنیم که هنوز برای تصمیم‌گیری در این مورد کمی زود است. اگر صلاح تا پیش از اردوی تیم ملی مصر برای لیورپول بازی کند، وضعیت جسمانی‌اش توسط کادر پزشکی مصر بررسی می‌شود و سپس آن موقع در مورد دعوت یا عدم دعوتش تصمیم خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها