کد خبر : 2006146 | 12 اسفند 1402 ساعت 23:21 | 20.9K بازدید | 10 دیدگاه

هشدار سرمربی سابق به بارسا: حق اشتباه ندارید!

ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا، معتقد است که آبی اناری پوشان در مسیر کسب عنوان قهرمانی حق اشتباه ندارند.

هشدار سرمربی سابق به بارسا: حق اشتباه ندارید!

 به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ پس از برد 4-0 مقابل ختافه، فرداشب در بازی هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود.

بیلبائو در حال حاضر در رده پنجم جدول لالیگا قرار دارد و به فینال کوپا دل ری راه یافته است. پشت پرده موفقیت فصل جاری بیلبائو، ارنستو والورده قرار دارد. این مربی که سابقه حضور روی نیمکت بارسا را دارد، فردا شب باید با تیم سابقش رو به رو شود.

والورده در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت بارسا گفت: "مشخص است که آن‌ها با 9 امتیاز کمتر از رئال مادرید در موقعیت مطلوبی قرار ندارند. اگر آن‌ها می‌خواهند قهرمان لالیگا شوند، نمی‌توانند اشتباه کنند اما این موضوعی است که باید به آن رسیدگی کنند. وقتی وارد یک بازی می‌شوید همیشه دو تیم می‌خواهند برنده از زمین خارج شوند."

1997060

او با اشاره به حضور آندریاس کریستنسن در خط میانی بارسلونا گفت: "زمان زیادی نگذشته است. چیزی تغییر کرده، اکنون کریستنسن به عنوان یک هافبک دفاعی بازی می‌کند، این موقعیت خط میانی را تقویت می‌کند و بارسا سعی می‌کند بازی رو به جلو را از دست ندهد."

والورده با اشاره به برد بارسا مقابل ختافه و ناپولی‌ اضافه کرد: "آن‌ها همچنین بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند، آن‌ها مقابل ناپولی بسیار خوب بازی کردند و شایسته پیروزی بودند. در هفته گذشته آن‌ها مقابل ختافه خیلی خوب بازی کردند. آن‌ها در موقعیت خوبی هستند و فکر می‌کنم به قصد برنده شدن آمده‌اند. در غیر این صورت، آن‌ها نیز تغییر چندانی نکرده‌اند. در فوتبال، یک یا دو هفته فرصت، یک دنیاست. پیش بینی می‌کنیم بازی با بارسا یک بازی بزرگ باشد و باید یک بازی عالی انجام دهیم تا بتوانیم برنده شویم."

دیدگاه‌ها