کد خبر : 2006151 | 12 اسفند 1402 ساعت 23:41 | 29.4K بازدید | 35 دیدگاه

ده‌روسی: فرقم با مورینیو در احترام به شخصیت رم است!

دانیله ده روسی، سرمربی رم، ادعا می‌کند که رم را بعد از اخراج ژوزه مورینیو تغییر چندانی نداده و فقط به ویژگی‌های موجود این تیم بهای بیشتری داده است.

ده‌روسی: فرقم با مورینیو در احترام به شخصیت رم است!

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره باشگاه در ادامه شروع فوق‌العاده‌ای که در دوران مربیگری خود با جالوروسی داشته است، امروز هم موفق شد تا شاگردانش را در یک پیروزی دیگر در سری آ رهبری کند. آنها با گل‌های لورنزو پلگرینی، روملو لوکاکو، پائولو دیبالا و لئاندرو پاردس با سه امتیاز و نتیجه 4-1 از ورزشگاه یو پاور مونزا خارج شدند.

ده روسی بعد از بازی در مصاحبه‌ای با دازن گفت: "پیروزی امشب عالی بود، من باید تلاش کنم تا اطمینان حاصل کنم که می‌توانیم در روز پنجشنبه (مقابل برایتون در لیگ اروپا) به همین شیوه بازی کنیم، سپس بازی بعد از آن و بعد از آن."

1997065

تحول تیم بعد از اخراج مورینیو؟
"این تیم قبلاً هم یک گروه متحد بود، من هیچ کاری در مورد آن انجام ندادم. سعی می‌کنم با بازیکنان صادق باشم، اول با آنها به‌عنوان یک انسان رفتار کنم و در مرحله بعد با بازیکنان محکم باشم و اگر چیزی را در بازی یا رفتارشان دوست ندارم، واضح به آنها بگویم. بدیهی است که این مزیت را دارم که قبلاً چند نفر از آنها را می‌شناختم و هم تیمی آنها بودم، بنابراین آنها به راحتی با من برخورد کردند."

قبلا در جایگاه نهم بودید، شما به تیم اضافه شدید و تیم در نزدیکی سهمیه لیگ قهرمانان است؟
"من روی تناسب اندام، تاکتیک‌ها و ایده‌هایم نسبت به فوتبال کار کردم. من خوشحالم که  تیم در حال پیشرفت است و درک می‌کند که من از آنها چه می‌خواهم. این به یک تلاش فیزیکی واقعی نیاز دارد.
من کار خاصی بعد از مورینیو نکردم. تنها روی فاکتورهای تهاجمی که با شخصیت باشگاه همخوانی دارد تاکید کردم، زیرا می‌دانم افرادم بازیکنانی هستند که هر لحظه می‌توانند گلزنی کنند. این بازیکنان ویژگی‌هایی دارند که باید به آنها احترام گذاشت و از آنها نهایت استفاده را کرد."

شکوفایی خاص دیبالا زیر نظر شما؟
"ما از تمرینات و رویکرد روزانه او بسیار راضی هستیم، او دوست دارد سخت کار کند و وقتی تمرین نمی‌کند، باز هم می‌آید تا هم تیمی‌هایش را تشویق کند. بدیهی است که او در کنار حرفه‌ای بودن و بازیابی مجدد آمادگی جسمانی خود، سطح متفاوتی از استعداد را نیز وارد زمین می‌کند. ما نمی‌توانیم انکار کنیم که استعداد او در سطح دیگری است."

دیدگاه‌ها