کد خبر : 2006152 | 12 اسفند 1402 ساعت 23:58 | 48K بازدید | 73 دیدگاه

تیته:

به من بگویید احمق اما زیکو از مارادونا و مسی بهتر بود!

تیته، سرمربی سابق تیم ملی برزیل معتقد است زیکو کامل‌ترین بازیکنی بوده که دیده است.

به من بگویید احمق اما زیکو از مارادونا و مسی بهتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیته، مربی باتجربه سابق برزیل پس از ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با این کشور، از سمت مربی‌گری برکنار شد. او از اکتبر سال ۲۰۲۳ سرمربی تیم فلامینگو در لیگ برزیل است.

او در گذشته در اظهار نظراتی مدعی شده بود که پله بازیکنی بهتر از لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا بوده و حالا در ویدئوی جدیدی که منتشر شده، این مربی دو اسطوره آرژانتینی را با بازیکن دیگری مقایسه کرده است.

1997066

صفحات فلامینگو در فضای مجازی ویدئویی از صحبت‌های تیته منتشر کرده‌اند. این مربی که یکشنبه ۷۰ ساله خواهد شد در مورد زیکو، اسطوره فوتبال برزیل صحبت کرد و گفت: «من به سوالی که چندین بار از من پرسیده‌اند پاسخ می‌دهم، زیکو از دیه‌گو مارادونا و مسی بازیکن بهتر و کامل‌تری بود.

او از هر نظر یک بازیکن برجسته بود. می‌خواهید دفاع کنید، او آنجا بود و به شما کمک می‌کرد. می‌خواستید مالکیت را حفظ و بازی را کنترل کنید؟ او این کار را هم انجام می‌داد. می‌خواستید حمله کنید و گل بزنید؟ او بهتر از هر کسی این کار را می‌کرد. زیکو خودخواه نبود و در موقعیت‌های گل بسیاری به هم‌تیمی‌هایش پاس می‌داد. به من بگویید احمق اما من معتقدم او از هر نظر بازیکن کامل‌تری بود.»

دیدگاه‌ها