کد خبر : 2006154 | 13 اسفند 1402 ساعت 06:45 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

کنایه تیم جرارد: مژده بدهید، برایمان پنالتی گرفتند!

حساب کاربری باشگاه الاتفاق با توییت جالبی که منتشر کرده، مورد توجه قرار گرفته است.

کنایه تیم جرارد: مژده بدهید، برایمان پنالتی گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور جرارد روی نیمکت الاتفاق و جذب بازیکنانی چون جردن هندرسون، موسی دمبله، واینالدوم و...، تصور می‌شد که آنها نیز در کنار الهلال، النصر، الاهلی و الاتحاد، یکی از تیم‌های مدعی کسب جام در رقابت‌های داخلی لیگ عربستان باشند.

اما این تیم فقط در هفته‌های ابتدایی توانست نتایج خوبی کسب کند و رفته رفته نیز روند سینوسی این تیم آغاز شد تا جایی که آنها تا پیش از دیدار روز گذشته با 28 امتیاز از 21 مسابقه در رتبه هشتم حضور داشتند که این نتایج نمی‌توانست چندان مورد رضایت مدیران باشگاه باشد.

به هر حال تیم جرارد روز گذشته در دیداری خارج از خانه و در استادیوم ضمک به مصاف حریف خود رفت و موفق شد با دو گل به پیروزی برسد. گل دوم الاتفاق در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست و توسط موسی دمبله از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

1997071

اما نکته جالب پس از این پنالتی، واکنش اکانت رسمی الاتفاق به اعلام ضربه پنالتی برای این تیم بود. حساب کاربری این باشگاه در شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق با انتشار توییتی نوشت: ما به شما مژده می‌دهیم که پس از 21 بازی برایمان پنالتی گرفته شد.

1997070

این نخستین ضربه پنالتی بود که در این فصل به سود الاتفاق اعلام شد که موسی دمبله پشت آن ایستاد و توانست تیمش را به گل دوم برساند. تیم جرارد با این پیروزی 31 امتیازی شد ولی در همان جایگاه هشتم باقی ماند.

دیدگاه‌ها