کد خبر : 2006161 | 13 اسفند 1402 ساعت 00:21 | 21.4K بازدید | 19 دیدگاه

اشتباه مرگبار کاپیتان رئال: پاس گل در مستایا! (عکس)

دنی کارواخال، کاپیتان رئال مادرید، با یک اشتباه وحشتناک باعث شد تا تیمش مقابل والنسیا گل دوم را هم دریافت کند.

اشتباه مرگبار کاپیتان رئال: پاس گل در مستایا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید امشب در مهمترین بازی هفته لالیگا در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا است. جو خاصی در مستایا حکم فرماست و هواداران والنسیا فشار بی امانی را حتی قبل از شروع بازی به بازیکنان رئال وارد کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که این فشارها تمرکز رئالی‌ها را کمی برهم زده است چرا که این تیم در ابتدا گل اول را روی اشتباه فده والورده و لو دادن توپ او دریافت کرد و سه دقیقه بعد هم به بدترین شکل ممکن و با اشتباه دنی کارواخال گل خورد.

ویدئو: 326236

رئالی‌ها در این صحنه تحت فشار پرس حریف قرار داشتند و با توجه به اینکه سه دقیقه از گل قبلی والنسیا می‌گذشت هواداران این تیم دیوانه وار مشغول تشویق و سر و صدا بودند. کارواخال در نیمه زمینی خود صاحب توپ بود و با فشار دو بازیکن والنسیا مجبور شد تا پاس رو به عقب بدهد. پاسی که دقیق نبود و با ناهماهنگی با مدافعین وسط وارد محوطه جریمه رئال شد درحالی که هیچ یک از مدافعین برای دریافت آن حضور نداشتند.

1997084

رومن یارمچوک، مهاجم دوم والنسیا در این دیدار، در این صحنه زودتر از آندری لونین به توپ رسید و با دریبل کردن این دروازه‌بان خود را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 31 به ثمر برساند تا رئال صدرنشین تنها با گذشت نیم ساعت از زمان بازی با دو گل غافلگیر شود.

1997086
1997087
1997088

دیدگاه‌ها