کد خبر : 2006164 | 13 اسفند 1402 ساعت 00:44 | 25.4K بازدید | 51 دیدگاه

وینیسیوس حال هواداران والنسیا را گرفت! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، بعد از گلزنی مقابل والنسیا با ژستی علیه نژادپرستی در ورزشگاه مستایا خوشحالی بعد از گل انجام داد.

وینیسیوس حال هواداران والنسیا را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در مهمترین بازی هفته لالیگا در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا است. در بازی دو تیم در این ورزشگاه در فصل گذشته جنجال‌های زیادی به وجود آمد چرا که هواداران والنسیا شعارهای نژادپرستانه تندی علیه وینیسیوس سر دادند که به توقف بازی و اعتراض این بازیکن و دیگر اعضای رئال مادرید منجر شد.

بعد از این واقعه، توهین‌های نژادپرستانه علیه ستاره برزیلی رئال در دیگر ورزشگاه‌های تیم‌های لالیگا هم افزایش پیدا کرد و تبدیل به یک اتفاق هفتگی شد که شکایت وینیسیوس و تشکیل دادگاه رسیدگی به ماجرا را به همراه داشت. بازیکنانی مثل ادر میلیتائو و رودریگو به سود ستاره برزیلی در این دادگاه‌ها شهادت دادند. 
هواداران والنسیا که این اتهامات را علیه خود بی اساس می‌دانستند، با برنامه ویژه‌ای که از قبل از بازی آغاز شد علیه رئالی‌ها شعار دادند. رئال مادرید با دو گل در فاصله 3 دقیقه از تیم میزبان عقب افتاد و همین امر باعث شد تا سر و صدا و شعارهای هواداران والنسیا افزایش پیدا کند.

1997093

اما قبل از اتمام نیمه اول، وینیسیوس اختلاف را کم کرد. ارسال رودریگو از سمت راست روی دروازه والنسیا از بین مدافعان این تیم عبور کرد و دروازه‌بان هم در خروج خود روی این صحنه اشتباه کرد تا توپ به وینیسیوس برسد و این ستاره هم در زدن ضربه نهایی با پای راست در محوطه شش قدم اشتباه نکرد تا گل اول رئال به ثمر برسد.

ویدئو: 326238

وینیسوس سریع توپ را برداشت تا بازی را دوباره به جریان بندازد اما برای لحظاتی برگشت و رو به تماشاگران والنسیایی مشت سمت راستش را بالا گرفت. حرکتی نمادین برای مبارزه و نفی نژاد پرستی که به خصوص بین ورزشکاران شهرت دارد.

دیدگاه‌ها