کد خبر : 2006171 | 13 اسفند 1402 ساعت 07:29 | 48K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره یونایتد برمی‌گردد تا والدینش جدا نشوند!

میسون گرین‌وود معتقد است که می‌تواند با بازگشت به منچستریونایتد، زندگی پدر و مادرش را نجات دهد.

ستاره یونایتد برمی‌گردد تا والدینش جدا نشوند!

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود معتقد است که می‌تواند با بازگشت به منچستریونایتد، زندگی پرتنش والدینش را نجات دهد! وقتی گرینوود سال گذشته به صورت قرضی به ختافه پیوست، پدر و ایجنتش، اندرو، با او به اسپانیا رفتند، در حالیکه مادرش ملانی در چشایر، جایی که این ستاره در انگلستان زندگی می‌کرد، ماند.

ظاهراً این فاصله روی زندگی پدر و مادر گرین‌وود سایه انداخته و در حالیکه شایعات قوی مبنی بر ماندن گرینوود در اسپانیا و احتمالاً انتقال به بارسا وجود دارد، ادعاهای متقابلی وجود دارد که می‌تواند بر زندگی خانوادگی او تأثیر بگذارد.

1997111

نشریه سان گزارش داده که گرین‌وود فکر می‌کند بازگشت به منچستریونایتد می‌تواند بخش مهمی از مشکلات خانوادگی‌اش را برطرف کند. یک منبع آگاه به سان گفت: "میسون در اسپانیا بسیار خوشحال است و می‌داند که باشگاه‌های بزرگ زیادی از جمله بارسلونا به جذب او علاقه‌مند هستند. او از یونایتد در مورد نحوه برخورد آن‌ها پس از ماجرای بازداشتش ناراحت بود و بنابراین همیشه تمایلی به بازگشت نداشت. اما مادر و پدرش از زمانی که میسون به اسپانیا نقل مکان کرد، دوره‌های طولانی را از هم جدا زندگی کرده‌اند و هر دوی آن‌ها از این شرایط ناراضی هستند. این 2 سال برای خانواده گرین‌وود بسیار سخت بوده است.

او فکر می‌کند اگر به یونایتد بازگردد، بسیاری از مشکلات آن‌ها حل می‌شود. او به پدر و مادرش بسیار نزدیک است، بنابراین این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود تا به خانه برگردد..

دیدگاه‌ها