کد خبر : 2006193 | 13 اسفند 1402 ساعت 09:10 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی برای ستاره منچستریونایتد: افول کاسمیرو

اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که افت کاسمیرو باعث نگرانی شدید او شده است.

نگرانی برای ستاره منچستریونایتد: افول کاسمیرو

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو تابستان سال گذشته از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و خیلی زود توانست به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم و یکی از بازیکنان مورد اعتماد اریک تن‌هاخ تبدیل شود. 

با این حال، شرایط در این فصل مطابق میل او پیش نرفت و این ستاره برزیلی با مصدومیت‌هایی روبرو شد و به نظر می‌رسد که تحت تاثیر افت کلی تیمش هم قرار گرفته و نتوانسته است انتظاراتی که از او می‌رفت را به‌صورت کامل برآورده کند. 

اندی کول در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: «شما باید هم نگران او باشید چون فصل گذشته یکی از بازیکنان بسیار موثر یونایتد بود. بنابراین اگر در یک فصل اینطور تاثیرگذار باشید و در فصل بعد به مشکل بخورید، طبیعی است که همه سوالاتی را مطرح کنند. 

1941924

در فوتبال هرگز نمی‌توان به استراحت کردن فکر کرد چون همه همیشه در حال زیر سوال بردن همه چیز هستند. کاسمیرو در اولین فصلش در یونایتد عالی بود و همه انتظار داشتند که این شرایط و روندی که او داشت در این فصل هم ادامه پیدا کند. 

باور من این نیست که او تنها بازیکن یونایتد باشد که افت کرده است اما بسیاری در طول این مدت به عملکرد و نمایش او در زمین انتقاد کردند چون انتظارات از او خیلی بیشتر از دیگر بازیکنان بود.»

دیدگاه‌ها