کد خبر : 2006195 | 13 اسفند 1402 ساعت 10:48 | 51.6K بازدید | 9 دیدگاه

جولیانی برای آمدن به ایران بازی درآورد!

محمود افشاردوست درباره انتخاب موریسیو پائز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.

جولیانی برای آمدن به ایران بازی درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران بعد از انتخاب موریسیو پائز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی روز گذشته برگزار شد و اعضا نظرات خود را به تفکیک ارائه دادند.  

محمود افشاردوست، یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: "واقعا پروسه انتخاب سرمربی خیلی طولانی شد و دنبال مقصر نمی‌گردیم. وقتی 14 گزینه معرفی شد نوشتم که این افراد نمی‌آیند، اما بررسی و مذاکره با این افراد وقت زیادی از فدراسیون و کمیته فنی گرفت. از پنج نفر نهایی به دو گزینه رسیدیم و باید یکی از دو گزینه نهایی انتخاب می‌شد که جولیانی بازی درآورد. جولیانی پیشنهاد مالی بسیار بالایی داشت که اصولی نبود."

افشاردوست ادامه داد: "والیبال ایران حق دارد که مربیانی همچون رزنده را در اختیار داشته باشد. شرایط فدراسیون به اینگونه شد که برخی مربیان مطرح نیامدند و این سرمربی انتخاب شد و باید والیبال حمایت کند. البته این حمایت باید معقول و منطقی باشد که اگر موفق نبود، مشکل ساز نشود. یکی از موارد مهم، رساندن اطلاعات درست به سرمربی است که در گذشته چوب این موضوع را خوردیم. باید مسیر اطلاع‌رسانی صحیح به سرمربی را فراهم کنیم و همه حواسشان به این موضوع باشد."

دیدگاه‌ها