کد خبر : 2006223 | 13 اسفند 1402 ساعت 13:10 | 39.4K بازدید | 10 دیدگاه

حق مساوی هم نداری

والورده راه قهرمانی را به بارسا نشان داد

ارنستو والورده معتقد است بارسلونا اگر می‌خواهد قهرمان لالیگا شود، حتی نباید در بازی‌های پیش رو یک امتیاز هم از دست بدهد.

والورده راه قهرمانی را به بارسا نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو بعد از برد روحیه بخش برابر اتلتیکو مادرید و صعود به فینال کوپا دل ری در روز پنجشنبه، به فاصله کوتاهی باید امشب برابر بارسا در لالیگا به میدان برود. بیلبائو با 49 امتیاز در رده پنجم است و با اتلتیکوی 52 امتیازی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت دارد.

ارنستو والورده در مورد فاصله کم بین این دو بازی گفت: «کاری نمی‌توان انجام داد و این تقویم لالیگاست. سعی می‌کنیم از انرژی مثبتی که به‌خاطر صعود به فینال کسب کرده‌ایم، برابر بارسا به بهترین شکل استفاده کنیم. این هم یک بازی سخت و پرتنش دیگر خواهد بود.»

1997189

والورده در مورد رویارویی مجدد برابر بارسا بعد از پیروزی 4-2 برابر این تیم در یک چهارم نهایی کوپا دل ری گفت: «خیلی از آن بازی نگذشته ولی شرایط بارسا به وضوح بهتر شده است. به‌خصوص در فاز دفاعی بارسا بهتر کار می‌کند. بعد از چند بازی خوب حتی برابر ناپولی به ما رسیده‌اند. بارسا برابر ناپولی شایسته برد بود و برابر ختافه نیز عالی کار کرد. می‌دانم بارسا با انگیزه بیشتری به مصاف ما می‌آید و فوتبال همین است. در یک هفته ممکن است وضعیت یک تیم 180 درجه عوض شود. اگر می‌خواهیم برنده شویم، باید بهترین عملکرد را در زمین نشان دهیم.»

شانس بارسا برای فتح لالیگا: «اگر بارسا می‌خواهد شانس قهرمانی داشته باشد، دیگر حق اشتباه ندارد ولی این وضعیتی است که باید خودشان مدیریت کنند. ما هم نیاز به برد داریم و نمی‌خواهیم اشتباه کنیم.»

دیدگاه‌ها