کد خبر : 2006235 | 13 اسفند 1402 ساعت 14:21 | 71.5K بازدید | 119 دیدگاه

اطمینان در باشگاه مادریدی

بارسلونا پشت ناداوری بزرگ علیه رئال

در باشگاه رئال مادرید معتقدند مصاحبه‌های انتقادی ماه گذشته ژاوی و خوان لاپورتا علیه رئال باعث اتفاق ناعادلانه شب گذشته در مستایا شد.

بارسلونا پشت ناداوری بزرگ علیه رئال

به گزارش "ورزش سه"، در باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که اتفاق شب گذشته و مردود شدن گل جود بلینگام در ثانیه پایانی نتیجه اعتراضات تند اخیر مسئولان باشگاه بارسلونا علیه داوری‌ها بود.

خوان لاپورتا و ژاوی در چند مصاحبه خود ادعا کردند لالیگا به سود رئال مادرید برنامه‌ریزی شده و همه در خدمت این تیم هستند تا به قهرمانی برسد. آنها به وضوح داوران را متهم به جانب‌داری از رئال کردند اما دیشب اتفاقی رخ داد که مشخص شد اینطور نیست.

1997130

خیل مانسانو درست قبل از ثبت گل سوم رئال به والنسیا و در حالی که ابتدا دستور به ادامه بازی را داده بود، سوت پایان را زد تا همه را حیرت زده کند. حتی کمیته داوران فوتبال اسپانیا نیز از این تصمیم او بهت زده است.

بلافاصله بعد از بازی تلویزیون رئال شدیدالحن به مانسانو و کمیته داوران حمله کرد. برای توجیه این داوری عجیب از عباراتی چون سرقت، غیرعادی و اتفاق هرگز دیده نشده استفاده شد.

1995936

آاس دقایقی پیش نوشت که در باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که مصاحبه‌های لاپورتا و ژاوی یک قبل و بعد در داوری‌های فوتبال اسپانیا ایجاد کرد و روزهای پرتنش‌تری در پیش خواهد بود.

دیدگاه‌ها