کد خبر : 2006236 | 13 اسفند 1402 ساعت 14:24 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش آرتتا به ادعای جنجالی: برایم مهم نیست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید اظهارات ریو فردیناند درباره حضور او روی نیمکت منچستریونایتد ناراحتش نکرده است.

واکنش آرتتا به ادعای جنجالی: برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضور روی نیمکت آرسنال توانست تحول بزرگی در این تیم ایجاد کند و حالا برای دومین سال متوالی در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد. 

در حالی که اریک تن‌هاخ به دلیل کسب نتایج نسبتا ضعیف و روند پر فراز و نشیبش تیمش در این مسابقات تحت فشار زیادی قرار دارد، فردیناند ادعای عجیبی را در کانال یوتیوبش درباره احتمال حضور آرتتا در یونایتد مطرح کرد.

او مدعی شده بود که اگر آرتتا پیشنهادی از سوی منچستریونایتد دریافت کند، بدون هیچ ناراحتی و مکثی این پیشنهاد را قبول و آرسنال را به‌خاطر حضور در اولدترافورد ترک خواهد کرد. این ادعا جنجال زیادی را به همراه داشت و با اعتراض هواداران آرسنال روبرو شد. 

1994023

آرتتا در پاسخ به سوالی درباره این اظهارات به خبرنگاران گفت: «من از این اظهارات ناراحت نشدم چون این بخشی از کار ماست که در معرض صحبت رسانه‌ها و کارشناسان قرار بگیریم. آنها نظرات خودشان را دارند و تنها چیزی که معمولا به آن اشاره می‌شود صحبت‌هایی است که مثبت نیستند. 

فکر می‌کنم بهتر است که بتوانیم اظهارات و تحلیل و تعاریف آنها از تیم‌ها و افراد را بیشتر از قبل برجسته کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، خیلی بهتر خواهد بود. هرچند گاهی تمرکز ما بیش از حد روی دیدگاه‌های منفی است.»

دیدگاه‌ها