کد خبر : 2006247 | 13 اسفند 1402 ساعت 15:24 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس فدراسیون جهانی:

بدرالذیاب: ایران قدرتمند و مدعی است

قرعه‌کشی مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا در کمیته ملی المپیک با حضور نایب‌رئیس فدراسیون جهانی و مروان محمد، عضو کنفدراسیون هندبال آسیا، برگزار شد.

بدرالذیاب: ایران قدرتمند و مدعی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مراسم قرعه‌کشی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا که قرار است سال آینده به میزبانی ایران برگزار شود امروز در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این مراسم بدرالذیاب، نایب‌رئیس فدراسیون هندبال جهان، و مروان محمد، عضو کنفدراسیون آسیا، علیرضا پاکدل و اکبر خوش‌نویس، رئیس و دبیر فدراسیون هندبال ایران، و همچنین میترا نوری، عضو کمیته توسعه هندبال آسیا، حضور داشتند.

رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم گفت: به بدرالذیاب، نایب‌رئیس فدراسیون جهانی، و آقای مروان خوشامد می‌گویم. بعد از ۱۷ سال مجددا میزبانی این مسابقات به ایران رسید که اتفاق مهمی است. این سومین میزبانی ایران در چند سال اخیر است. پس از مسابقات قهرمانی ساحلی نوجوانان و بزرگسالان و مسابقات باشگاه‌های آسیا در اصفهان، این سومین میزبانی ماست.

پاکدل افزود: ارتباط خوبی با کنفدراسیون هندبال آسیا داریم و امیدواریم که این میزبانی‌ها را تداوم بخشیم. امیدواریم میزبان خوبی برای کشورهای حاضر در این مسابقات باشیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای هندبال ایران در عرصه بین‌المللی رخ دهد.

بدرالذیاب، نایب‌رئیس فدراسیون جهانی، نیز گفت: از شما ممنونم. از همه شما و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالیم که قرار است این‌ مسابقات در ایران برگزار شود. برای تمام کشورهایی که در این رقابت حضور دارند بهترین‌ آرزوها را دارم و امیدوارم‌ موفق شوند. پنج تیم به رقابت‌های قهرمانی جهان خواهند رفت و امیدوارم در آینده این تعداد را بیشتر کنیم.

او افزود: مطمئنم مثل میزبانی‌هایی قبلی، ایران میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات خواهد بود. تیم ایران قدرتمند و یکی از مدعیان است. امیدوارم رئیس فدراسیون و همکارانش میزبانان خوبی برای مسابقات باشند.

بدرالذیاب ادامه داد: برای همه کشورهایی که این تصاویر را می‌بینند باید بگویم که برای ۱۳ تیم باید چهار گروه‌ را تشکیل دهیم اگر بعد از قرعه‌کشی تیمی انصراف دهد هرچند شامل جریمه می‌شود اما ما هم مجبوریم مجددا این قرعه‌کشی را انجام دهیم چون طبق آیین‌نامه اگر تعداد تیم‌ها بیشتر از ۱۲ تیم باشد در چهار گروه برگزار می‌شود.

در این مراسم از لوگوی مسابقات نیز رونمایی شد. رنگ‌های موجود در این لوگو سمبل پرچم و بته‌جغه موجود در این لوگو نیز نماد کشور ایران است.

برای این مسابقات کشورهای کره جنوبی، عربستان، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، عراق، هند، امارات متحده عربی، چین، اردن و چین‌تایپه اعلام حضور کرده‌اند و قرار است در چهار گروه قرعه‌کشی شوند. ایران میزبان است و  بر اساس دستورالعمل قرعه‌کشی می‌تواند قرعه خود را انتخاب کند.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پسر آسیا از سوم تا ۱۲ شهریور سال ۱۴۰۳ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. تیم ملی نوجوانان ایران در دوره قبلی این رقابت‌ها عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرده بود.

دیدگاه‌ها