کد خبر : 2006257 | 14 اسفند 1402 ساعت 02:39 | 10.4K بازدید | 10 دیدگاه

لیورپول با حضور کلوپ بازی را از دقیقه 90 آغاز می‌کند!

یورگن کلوپ از لیورپول تیمی ساخته که تا زمان شنیدن سوت پایان بازی به حمله کردن ادامه می‌دهد.

لیورپول با حضور کلوپ بازی را از دقیقه 90 آغاز می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از لیگ برتر انگلیس، شاگردان یورگن کلوپ به لطف گلی که داروین نونیز در دقیقه 99 به ثمر رساند، موفق شد سه امتیازی بسیار مهم را کسب کند و با این سه امتیاز به نوعی نشان دادند که آنها برای قهرمانی در لیگ متمرکز هستند. ضربه سر داروین نونیز در مقابل ناتینگهام فارست در دقیقه ۹۸:۳۸ به ثمر رسید و حداقل از ابتدای فصل ۰۷-۲۰۰۶ که این آمار ثبت می‌شود، دیرهنگام‌ترین گل پیروزی‌بخش لیورپول در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به شمار می‌رود. با این شرایط سرخ‌های آنفیلدی به چیزی جز بالا بردن جام قهرمانی با حضور یورگن کلوپ فکر نمی‌کنند و جالب است که آنها نه تنها در انگلیس بلکه در لیگ برتر انگلیس بیشترین گل را از دقیقه 90 به بعد به ثمر رسانده‌اند.

لیورپول - 8 گل
پسران کلوپ حالا بیشتر از هر تیم دیگری موفق شدند تا از دقیقه 90 به بعد گلزنی کنند تا کلوپ تایم یک استعاره برای این فصل از فوتبال اروپا باشد. داروین نونیز 3 مرتبه، هروی الیوت 2 مرتبه، هوگو بوئنو (گل به‌خودی)، محمد صلاح و دیوگو ژوتا برای این تیم بعد از دقیقه 90 تاکنون گلزنی کرده‌اند. 
گل داروین نونیز خاطرات شیرین زیادی را برای هواداران سرخ‌ها زنده کرد. لیورپول برای هجدهمین‌بار در دوران حضور یورگن کلوپ بعد از دقیقه ۹۰ به گل پیروزی‌بخش رسید؛ بیشتر از هر تیم دیگر در این مدت!

1997236

آرسنال - 7 گل
دکلان رایس و گابریل مارتینلی 2 بار، بن وایت، تومیاسو، لیاندرو تروسارد موفق شدند در این فصل 7 بار برای توپچی‌ها گلزنی کرده‌اند تا حالا در این مسیر از لیورپول عقب بیفتند.

1997233

بارسلونا - 7 گل
شاگردان ژاوی در لالیگا سردمدار این موضوع هستند. فران تورس و ایلکای گوندوغان 2 مرتبه، رونالد آرائوخو، رابرت لواندوفسکی و فرمین لوپز چهره‌های نجات‌بخش بلوگرانا در این فصل بودند که نقشی پررنگ داشتند.

1997235

بوروسیا دورتموند - 7 گل
زنبورها قطعا از داشتن امره جان، مارکو رویس، ریرسون، دونیل مالن، نیکلاس فولکروگ و موکوکو چهره‌هایی هستند که در این مسیر برای زردپوشان روزهای بهتری را رقم زدند تا بلکه حداقل از رتبه چهارم پایین‌تر نباشند.

1997234

آتالانتا - 6 گل
ادرسون برای آتالانتا موفق شده 4 گل برای این تیم به ثمر برساند تا در این مسئله آماری خاص نسبت به دیگر بازیکنان 5 لیگ معتبر داشته باشد.

1997231

چلسی - 6 گل
آبی پوشان لندنی اگر چه 6 گل بعد از دقیقه 90 بازی به ثمر رساندند در طرف مقابل با دریافت 9 گل در این مدت، در 5 لیگ معتبر اروپا یک تیم متفاوت عنوان می‌شوند و اکنون این موضوع یکی از معضلات پوچتینو برای بهبود شرایط این تیم است.

1997232

دیدگاه‌ها