کد خبر : 2006258 | 14 اسفند 1402 ساعت 02:47 | 7.7K بازدید | 13 دیدگاه

حتی ترابی و گولسیانی هم برای آنها، احمد نشد؛

آماری که پرسپولیسی‌ها را دلتنگ نوراللهی می‌کند!

احمد نوراللهی در سه فصل برای پرسپولیس شانزده گل به ثمر رساند و با سه فصل گذر از جدایی آن، هیچکس نتوانسته از تعداد گل‌های او گذر کند.

آماری که پرسپولیسی‌ها را دلتنگ نوراللهی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی این روزها با هر گلی که برای الوحده امارات به ثمر می‌رساند، باعث می‌شود هواداران پرسپولیس خاطرات دوران حضور هشت محبوبشان را یادآور شوند و از گلزنی در دربی تا حساس‌ترین لحظات لیگ قهرمانان آسیا را مرور خواهند کرد. نوراللهی زمانی که در سن 24 سالگی راهی سربازی شد، در تراکتور تنها 4 بازی انجام داد ولی برانکو ایوانکوویچ آنقدر به او اطمینان داشت که خیلی زود از او بازی گرفت. نوراللهی در فصل نخست بازگشتش نتوانست برای پرسپولیس در لیگ گلزنی کند اما در لیگ هجده 2 گل، در لیگ نوزدهم 4 گل و در لیگ بیستم 10 گل به ثمر رساند تا با چنین آماری در لیگ برتر پرسپولیس را ترک کند.

از زمان جدایی او هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس در این سه سال موفق نشدند در یک فصل از لیگ برتر تعداد گل‌های خود را دو رقمی کنند تا این عنوان کماکان متعلق به هافبک 31 ساله آنها باشد اما از آن عجیب‌تر این است که نوراللهی در سه فصل برای پرسپولیس 16 گل به ثمر رسانده و از طرفی، هیچکسی در طی این سه فصل نتوانسته برای پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس گلزنی به این تعداد گل برسد. 

بیشترین گل در لیگ بیست و یکم را برای پرسپولیس مهدی عبدی با هفت گل به ثمر رسانده، در لیگ بیست و دوم هم مهدی ترابی این تعداد گل را تکرار کرد و در لیگ کنونی شهاب زاهدی با 6 گل توانسته پیشتاز باشد که با توجه به جدایی‌اش این آمار متوقف می‌شود.

1875067

در طی این سه فصل، مهدی ترابی با 14 گل و گئورگی گولسیانی با 11 گل تنها نام‌های بازیکنان پرسپولیس هستند که موفق شدند شمار گل‌های خودشان را دو رقمی کنند و آمار دیگر بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

مهدی ترابی 14 گل
گئورگی گولسیانی 11 گل
مهدی عبدی 8 گل
سعید صادقی 7 گل
یورگن لوکادیا 6 گل
علی نعمتی 6 گل
عیسی آل‌کثیر 6 گل
شهاب زاهدی 6 گل
حامد پاکدل 5 گل
محمد عمری 5 گل
رضا اسدی 4 گل
امید عالیشاه 3 گل
دانیال اسماعیلی‌فر 3 گل
شیخ دیاباته 3 گل
میلاد سرلک 3 گل
کمال کامیابی‌نیا 3 گل
سیامک نعمتی 3 گل
سینا اسدبیگی 2 گل
حسین کنعانی‌زادگان 1 گل
نبیل باهویی 1 گل
مرتضی پورعلی گنجی 1 گل
یاسین سلمانی 1 گل
سروش رفیعی 1 گل
وحدت هنانوف 1 گل
لیاندرو پریرا 1 گل
وحید امیری 1 گل
علی شجاعی 1 گل
فرشاد فرجی 1 گل
شرزود تمیروف 1 گل

دیدگاه‌ها