کد خبر : 2006259 | 13 اسفند 1402 ساعت 15:58 | 21.2K بازدید | 8 دیدگاه

رسوایی عجیب در تیم قعرنشین سری آ

در جریان بازی سالرنیتانا و اودینزه یک رسوایی به پا شد چرا که بازیکن سالرنیتانا حاضر به تعویض نشد.

رسوایی عجیب در تیم قعرنشین سری آ

به گزارش "ورزش سه"، از منظر ورزشی، تساوی 1-1 بین اودینزه و تیم آخر سری آ، سالرنیتانا مطمئناً برای مدت طولانی در خاطر نخواهد ماند. اما اظهارات فابیو لیورانی سرمربی مهمان پس از پایان بازی سر و صدای زیادی به پا کرد. او گزارش داد که مهاجمش بولای دیا کمی قبل از پایان از تعویض شدن خودداری کرده است.

لیورانی در DAZN گفت: «دیا تصمیم گرفت از زمین بیرون نیاید. او تصمیمی گرفت که در آینده به آن توجه خواهم کرد.»

هنوز هفت یا هشت دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که لیورانی می‌خواست دومین مهاجم موفق فصل خود را (چهار گل در این فصل) تعویض کند که این نباید نیفتاد.

لیورانی به این موضوع اشاره کرد که شاید این یعنی مهاجم سنگالی 27 ساله دیگر هرگز برای تیم بازی نخواهد کرد: «باشگاه تصمیم خواهد گرفت، اما اکنون می‌دانم که او بازیکنی است که نمی‌توانم روی او حساب کنم.»

این اولین‌بار نیست که دیا، سر و صدا به پا می‌کند. دلایل رفتار دیا نامشخص است. او در 4 بازی اخیر حتی دو بار در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، او قبلاً در ابتدای فصل جنجال ایجاد کرده بود زیرا ایجنتش در حال مذاکره برای انتقال به ولورهمپتون و بدون مشورت با سالرنیتانا بود. در نتیجه دیا مجبور به پرداخت جریمه و سه بازی محروم شد. پس از آن او حتی کشور را ترک کرد.
سالرنیتانا که مجبور بود بدون ستاره جدیدش ژروم بواتنگ در اودینزه بازی کند، پس از تساوی همچنان در انتهای جدول قرار دارد. فاصله این تیم تا جایگاه امن، شش امتیاز است.

دیدگاه‌ها