کد خبر : 2006267 | 13 اسفند 1402 ساعت 16:28 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

عادل و انتخابی که والیبالی‌ها را به وجد آورد

انتخاب عادل غلامی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان با استقبال اهالی والیبال مواجه شده است.

عادل و انتخابی که والیبالی‌ها را به وجد آورد

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی بر خلاف بسیاری از بازیکنان سابق والیبال ایران برای ورود به عرصه مربیگری بعد از بازی وارد بخش باشگاهی نشد و به قسمت پایه ورود کرد. این بازیکن سابق والیبال ایران چند ماه پیش کار خود را به عنوان مربی در تیم ملی نوجوانان آغاز کرد و در قامت دستیار محمد وکیلی به فعالیت پرداخت و با تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان به مقام دومی نیز رسید.

حالا این بازیکن سابق تیم ملی والیبال با حکم سرپرست فدراسیون والیبال جایگزین محمد وکیلی در تیم ملی والیبال نوجوانان شده است. غلامی که پس از انتصابش بلافاصله با تبریک جمعی از هم بازیانش مواجه شد می‌خواهد ثابت کند همانند دوران بازیکنی می‌تواند سرمربی بزرگی شود. پوئن مثبت او نسبت به دیگر مربیان نوجوانان این است که او در سال ٨٠ عضو تیم ملی والیبال نوجوانان بوده و به خوبی می‌تواند بازیکنان نوجوانان را درک کند.

اولین هدف عادل غلامی در تیم ملی والیبال نوجوانان، گرفتن قهرمانی آسیا از چنگ ژاپنی‌هاست، تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن دوره قبل در ایران قهرمان آسیا شد و حالا اردوی خود را در ایتالیا برگزار می‌کند. باید دید عادل غلامی را در اولین چالش خود در سرمربیگری چه خواهد کرد. قطعا عادل با استفاده از هوش و البته تلاش بالای خود می‌تواند کار بزرگی در رده پایه و نوجوانان رقم بزند.

دیدگاه‌ها