کد خبر : 2006277 | 14 اسفند 1402 ساعت 03:36 | 28.9K بازدید | 4 دیدگاه

سکوت کین شکست: خانواده‌ام را ناامید کردم

مویزه کین امروز در مورد شکست انتقالش به اتلتیکو مادرید حرف زد.

سکوت کین شکست: خانواده‌ام را ناامید کردم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، خبرهای زیادی درباره انتقال مویزه کین ‏از یوونتوس به اتلتیکو مادرید منتشر شد و همه متفق‌القول بودند که انتقال این ستاره ‏ایتالیایی به تیم دیه‌گو سیمئونه قطعی است. ‏او حتی یکی از بازی‌های اتلتیکو را نیز از نزدیک تماشا کرد، اما سپس مشخص شد او در تست‌های پزشکی اتلتیکو ‏رد شده و در نتیجه انتقال به اتلتیکو مادرید انجام نخواهد شد. علت رد شدن کین در ‏تست‌های پزشکی مصدومیتی بود که کین را ‏دست‌کم چهار هفته دور از میادین نگه می‌داشت.

در نهایت اتلتیکو حاضر به جذب مهاجمی نشد که چهار هفته اول نیم‌فصل دوم را باید مشغول دست ‏و پنجه نرم کردن با مصدومیت باشد. 

1977196

سکوت کین بعد از شکست انتقالش به اتلتیکو شکست و گفت: «خیلی سخت بود. یک لحظه احساس ناامیدی کردم. بعد از شنیدن خبر تست پزشکی، من همراه مادرم و خانواده‌ام بودم و احساس کردم آنها را هم ناامید کرده‌ام. سپس مادرم به من فهماند که زندگی در اینجا متوقف نشده و من باید جلو بروم. من یک مرد بالغ هستم و باید مسئولیت‌هایم را به عهده بگیرم و سخت کار کنم.»

کین ادامه داد: «قبلاً نمی‌دانستم کار سخت یعنی چه. همیشه می‌گفتم من استعداد دارم، چرا باید سخت کار کنم؟ بعد دیدم که هر بازیکنی با سخت تمرین کردن رشد می‌کند و من هم می‌خواهم در اوج باشم، به همین دلیل تمرینات سختی را شروع کرد‌ه‌ام.»

دیدگاه‌ها