کد خبر : 2006281 | 13 اسفند 1402 ساعت 17:30 | 7.3K بازدید | 23 دیدگاه

سپاهان کار آسانی مقابل ما نخواهد داشت

سرآبادانی: می‌خواهیم قزوین را غرق در شادی کنیم

کاپیتان شمس آذر از انگیزه تیمش برای دستیابی به جواز صعود در جدال حساس مقابل سپاهان خبر داد.

سرآبادانی: می‌خواهیم قزوین را غرق در شادی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین که پیش از این در لیگ برتر سابقه برد مقابل سپاهان را در کارنامه دارد، اکنون در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در اصفهان برابر تیم قدرتمند مورایس قرار گرفته است.

پوریا سرآبادانی کاپیتان و ستاره شمس آذر با اشاره به حساسیت این بازی گفت: کاملا برای این مسابقه آماده هستیم. مقابل حریف سختی قرعه به ما خورده است، اما از این اتفاق استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در نیم فصل اول هم اگر دقت کرده باشید نمایش خوبی برابر تیم‌های مدعی داشتیم و حریف آسانی برای آنها نبودیم. تنها شکست ما برابر تیم‌های بالانشین مقابل پرسپولیس رقم خورد که اگر کمی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم با نتیجه مطلوب از استادیوم آزادی خارج شویم. با این حال اکنون بازی جام حذفی شرایط متفاوتی دارد. تاکتیک و استراتژی خاصی برای این بازی داریم و با شناخت مناسبی برابر سپاهان قرار خواهیم گرفت.

سرآبادانی درباره تقابل با اعرابی که در نیم فصل راهی سپاهان شده گفت: برای اعرابی آرزوی موفقیت می‌کنم اما قطعا نه در این بازی (با خنده)! برای او خوشحالم و امیدوارم روزهای خوبی را در سپاهان پشت سر بگذارد. او بازیکن توانمندی است و مسلما روزهای بهتری در آینده در انتظار او خواهد بود.

کاپیتان شمس آذر درباره شانس تیمش در جام حذفی گفت: ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و با عبور از اتفاقات زیاد اکنون در میانه جدول حاضر هستیم. طبیعی است که به عنوان تیمی تازه وارد بیش از هر چیزی به دنبال تثبیت جایگاه خودمان در جدول لیگ برتر باشیم. اما نگاه ویژه‌ای هم به جام حذفی خواهیم داشت. قطعا موفقیت طی پنج بازی و رسیدن به جام خیلی اغواکننده است. ما فصل گذشته قهرمان لیگ دسته اول شدیم و طعم قهرمانی را در مقیاسی به آن شکل چشیده‌ایم. کار اما در این سطح قطعا سخت‌تر است، اما هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. ما به دنبال اتفاقات خوبی هستیم و برای آن می‌جنگیم. وقتی که می‌گویم ما از هوادار تا مدیریت و اعضای کادرفنی و پزشکی و تدارکات و بازیکنان و رسانه تیم را در بر می‌گیرد. بله ما می‌خواهیم اتفاق ویژه‌ای را شکل دهیم و قزوین را غرق در شادی کنیم و برای آن باید چند برابر توان چند وقت اخیر خودمان را به کار بگیریم.

دیدگاه‌ها