کد خبر : 2006314 | 13 اسفند 1402 ساعت 20:00 | 9.9K بازدید | 22 دیدگاه

برد خارج از خانه با گلزنی فریمپونگ و گریمالدو

کلن 0-2 لورکوزن: فاصله با بایرن 10 امتیاز شد

بایرلورکوزن در هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا با نتیجه 2-0 کلن را از پیش رو برداشت.

کلن 0-2 لورکوزن: فاصله با بایرن 10 امتیاز شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا در خانه کلن به میدان رفت و با گل‌های جرمی فریمپونگ و الخاندرو گریمالدو 2-0 برنده شد.

لورکوزن در این بازی خوب کار شروع کرد و با فشار زیاد از همان ابتدای در نیمه حریف سعی داشت از اشتباهات بازیکنان کلن استفاده کند. این شیوه بازی اگرچه موقعیت گلی برای تیم میهمان نداشت اما یک اتفاق خوشحال کننده برای آن‌ها به همراه داشت.

گرانیت ژاکا توپ را در اختیار داشت و یان تیلمان از کلن بدون هیچ شانسی برای دریافت توپ خطای خطرناکی روی این بازیکن انجام داد که پس از بررسی VAR او با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

این اخراج موجب شد که بازی از سوی هر دو تیم با تنش بیشتری همراه شود. بازی فیزیکی از سوی لورکوزن و کلن موجب شد که 3 کارت زرد پیش از پایان نیمه اول به بازیکنان دو تیم نشان دهد.

بازی بیشتر با درگیری در میانه میدان دنبال می‌شد که لورکوزن فرصتی پیدا کرد تا نتیجه این بازی را تغییر دهد. در دقیقه 37 اولین فرصت جدی لورکوزن روی دروازه حریف شکل گرفت که به گل تبدیل شد.

1997332

الخاندرو گریمالدو پس از دریافت توپ در میانه میدان کمی از سمت راست خط دفاعی کلن به جلو حرکت کرد و روی ارسال به محوطه جریمه فرصت گلزنی برای پاتریک شیک ایجاد کرد. شیک با دخالت مدافع حریف نتوانست به توپ ضربه بزند و این توپ مقابل جرمی فریمپونگ قرار گرفت که او در فاصله کم با دروازه‌بان آن را به راحتی به گل تبدیل کرد.

لورکوزن بعد از این گل منظم‌تر بازی می‌کرد و در دقیقه 41 فلورین ویرتز فرصت داشت تا دومین گل را بزند، اما پس از حرکت انفرادی او در محوطه جریمه، این بازیکن ضربه‌اش قدرت زیادی نداشت تا ماروین شوبه هم به راحتی این توپ را در آغوش بگیرد.

بازی در دقایق پایانی نیمه اول هم با فشار لورکوزن به سمت دروازه کلن همراه بود تا در نهایت میهمان بازنده به رختکن برود. کلن نیمه دوم را خوب آغاز کرد و در دقیقه 51 فرصت خوبی برای گل تساوی داشت، اما ضربه سارگیس آدامیان مقابل دروازه خالی لورکوزن به تیرک برخورد کرد و دفع شد.

جاستین دیل که در دقیقه 65 این بازی جانشین آدامیان شده بود چند 4 دقیقه بعد بدون هیچ برخورد احساس مصدومیت داشت و نتوانست به بازی ادامه دهد تا از ترکیب کلن خارج شود.

لورکوزن که در نیمه دوم بیشتر جریان بازی را مدیریت می‌کرد بالاخره پس از پایان دوندگی زیاد بازیکنان کلن، فرصت خوبی پیدا کرد تا دومین گل را در دقیقه 73 به ثمر برساند.

1997331

امینه ادلی با وجود دخالت بازیکن مقابلش از سمت راست خط دفاعی کلن نفوذ کرد و به محوطه جریمه رسید. او در حال خروج از زمین همراه توپ بود که آن را به گریمالدو پاس داد تا ضربه پای راست وینگر لورکوزن با وجود اثرگذاری ماروین شوبه به گل تبدیل شود.

لورکوزن پس از گل دوم فرصت دیگری برای افزایش اختلاف داشت، اما شوت از راه دور ویرتز در دقیقه 79 با مهار خوب دروازه‌بان دور شد تا دروازه کلن را نجات دهد.

آخرین دقایق بازی شاهد تعویض‌های از سوی هر دو مربی بود که تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و در نهایت لورکوزن موفق شد این بازی را با نتیجه 2-0 پشت سر بگذارد. این برد به صدرنشین بوندس‌لیگا کمک کرد تا 64 امتیازی شود و با بایرن مونیخ رده دومی 10 امتیاز فاصله داشته باشد. کلن 17 امتیازی هم در رده شانزدهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها