کد خبر : 2006318 | 13 اسفند 1402 ساعت 20:17 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان‌های تیم ملی ایران مقابل هم!

دو بازیکن ایرانی شاغل در سوپر لیگ یونان امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

کاپیتان‌های تیم ملی ایران مقابل هم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و ششم سوپر لیگ یونان تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در اختیار دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه کلینتیس ویکلیدیس به مصاف تیم رده پنجمی آریس و یاران کریم انصاری‌فرد خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که در سه هفته گذشته سوپر لیگ یونان دو بار در ترکیب آ ا ک آتن قرار گرفته و در پست دفاع میانی استفاده شده بود، امشب هم دوباره در جمع 11 نفر اصلی حضور دارد، اما این بار به پست تخصصی خود بازگشته و به‌عنوان مدافع چپ برابر آریس بازی می‌کند.

کاپیتان تیم ملی ایران در فصل جاری سوپر لیگ یونان هشت بازی برای آ ا ک آتن انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته که امیدوار است امشب هم همراه تیمش به برتری برسد.

کریم انصاری‌فرد، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در سوپر لیگ یونان که در جریان جام ملت‌های آسیا به آریس پیوست و در چهار دیدار اخیرشان حضور تعویضی در زمین داشت، امشب به جمع 11 نفر اصلی رسیده و جزء مهره‌های ثابت برابر آ ا ک آتن است.

1997357
1997342

مهاجم تیم ملی ایران پس از پیوستن به آریس در یک مسابقه جام حذفی و سه دیدار سوپر لیگ یونان به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود که امشب برابر یاران حاج‌صفی برای نخستین بار در ترکیب قرار گرفته است.

تیم فوتبال آ ا ک آتن 58 امتیازی و صدرنشین سوپر لیگ یونان است و یاران انصاری‌فرد هم با 41 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته‌اند و در صورت کسب هر نتیجه‌ای در بازی امشب تغییری در جایگاه آنها به وجود نمی‌آید.

دیدگاه‌ها