کد خبر : 2006328 | 13 اسفند 1402 ساعت 20:53 | 27.7K بازدید | 14 دیدگاه

پیام واضح سیلوا: بدون تمرین هم قوی‌ام!

رافائل سیلوا فقط با 12 جلسه تمرینی به فرم ایده‌آل رسید و در ترکیب استقلال درخشید.

پیام واضح سیلوا: بدون تمرین هم قوی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال، پس از آخرین بازی که در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت از استقلال جدا شد و یک نیم فصل کامل دور از میادین بود، اما پس از بازگشت به استقلال و 12 روز تمرین در این تیم به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و در حال حاضر کیفیت فوق‌العاده‌ای در خط دفاعی این تیم نمایش گذاشته است.

این مدافع برزیلی بعد از جدایی محمد مرادمند و سیاوش یزدانی به دلیل خدمت سربازی در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و خیلی زود در مسیر تاکتیکی این تیم قرار گرفت و جای خالی دو ستاره آبی‌ها را پر کرد و استقلال با همان فرمان قبلی و خط دفاع قدرتمندی که داشت فصل را بدون شکست به انتها رساند و قهرمان لیگ برتر شد.

1785615

او حالا برای دومین بار پس از یک نیم فصل کامل خانه‌نشینی به استقلال بازگشت و با همان فرم قبلی در ترکیب این تیم به میدان رفت تا نشان دهد برای درخشش در ترکیب استقلال فقط 12 جلسه تمرینی نیاز داشته و می‌تواند یکی از ستون‌های اصلی این تیم در مسیر قهرمانی باشد و روند تیمی استقلال را بهبود بخشیده است.

سیلوا در بازی‌های گذشته استقلال به خوبی بازیسازی از عقب زمین را انجام می‌دهد، جناحین را صاحب موقعیت می‌کند و ضربات سر اول را هم به خوبی می‌زند، او در ضربات آزاد و کرنر هم نقش کلیدی دارد و به خوبی در فاز هجومی دخالت می‌کند.

سیلوا در بازی فردا به دنبال شروعی دوباره خواهد بود، جدایی او بعد از بازی پرسپولیس در فینال جام حذفی و شکست تلخ در آن مسابقه کلید خورد و مس رفسنجان می‌تواند تلخی آن شکست را برای این ستاره برزیلی کمرنگ کند.

تقابل سیلوا و سجاد شهباززاده یکی از جذابیت‌های بازی فردا خواهد بود و مهاجم باتجربه مس رفسنجان که به عنوان بازیکن هدف در ترکیب مس به میدان می‌رود تحت نظارت ویژه و یارگیری شدید این بازیکن قرار خواهد گرفت و روز سختی را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها