کد خبر : 2006341 | 13 اسفند 1402 ساعت 21:33 | 22.9K بازدید | 24 دیدگاه

صدرنشین بوندس‌لیگا برای آلونسو هیجانی ندارد!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، توجهی به اختلاف امتیازی تیمش با بایرن مونیخ در جدول بوندس‌لیگا ندارد.

صدرنشین بوندس‌لیگا برای آلونسو هیجانی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا به مصاف کلن رفت و با نتیجه 2-0 در خانه حریفش به برد دست پیدا کرد.

لورکوزن با این نتیجه 64 امتیازی شد و با بایرن مونیخ رده دومی 10 امتیاز فاصله گرفت. درحالی‌که تیم ژابی آلونسو شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد، اما این مربی جوان تاکید دارد که توجهی به جدول رده‌بندی نمی‌کند.

ژابی آلونسو در نشست خبری پس از این بازی گفت: "ما از برد خوشحالیم. پیروزی در ورزشگاه کلن کار آسانی نیست. این یک دربی با جوی عالی بود که ما در آن برنده شدیم."

1997404

سرمربی لورکوزن در پاسخ به این سوال که آیا الخاندرو گریمالدو و جرمی فریمپونگ بهترین مدافعان کناری اروپا هستند یا خیر؟ گفت: "نمی‌دانم آن‌ها بهترین‌های اروپا هستند یا نه. پاتریک شیک واقعاً خوب مقابل مدافعان میانی جنگید، همان‌طور که بورخا ایگلسیاس پس از تعویضش کار کرد."

آلونسو تایید کرد که نگاهی به جدول بوندس‌لیگا ندارد و به آن توجهی نمی‌کند: "در حال حاضر هیچ معنایی ندارد. ما جدول رده‌بندی را می‌شناسیم، تا اینجا خوب کار کرده‌ایم. اما هنوز 10 بازی برای ما و همه تیم‌های دیگر باقی مانده است. ما به تلاش خود برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت ادامه می‌دهیم."

دیدگاه‌ها