کد خبر : 2006345 | 13 اسفند 1402 ساعت 21:47 | 18K بازدید | 47 دیدگاه

برونو فرناندز: جلوی سیتی بهتر از این نمی‌شود کار کرد!

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، در مصاحبه بعد از بازی گفت که تیمش بهتر از این نمی‌توانسته در برابر منچسترسیتی دفاع کند.

برونو فرناندز: جلوی سیتی بهتر از این نمی‌شود کار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد موفق شد منچستریونایتد را 3-1 شکست دهد و با 62 امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین به تعقیب این تیم برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ادامه دهد.

برنو فرناندز در مصاحبه بعد از بازی به خبرنگار اسکای گفت: "من فکر می‌کنم تیم کاملا به برنامه خود متعهد بود و بچه‌ها کیفیت زیادی از خود نشان دادند."

1997409

بولت پرسپولیسپس چه چیزی باعث این شکست شد؟
"ما به طور واضحی شانس‌هایی داشتیم. کمی زیادی عقب نشستیم. که این کاری است که سیتی با همه تیم‌ها می‌کند. شما باید بدانید چطور از محوطه خود دفاع کنید و ما هم این کار را به بهترین شکل در نیمه اول انجام دادیم. آنها در نهایت در نیمه دوم به خاطر کیفیت بازیکنانشان به گل رسیدند."

بولت پرسپولیسبعد از اینکه 10 -15 دقیقه فشار، دیگر ادامه ندادید؟ کاری نبود که بهتر بتوانید انجام دهید؟
"البته همیشه بهتر می‌توان عمل کرد. مهم نیست سیتی باشد یا تیمی دیگر. سیتی می‌داند که چطور مالکیت را به دست بگیرد. ما به بهترین شکل از گل خودمان در برابر تیمی مثل سیتی دفاع کردیم. شاید باید کمی بازتر و هجومی‌تر عمل می‌کردیم و روی ضدحمله‌ها کار می‌کردیم."

دیدگاه‌ها