کد خبر : 2006353 | 13 اسفند 1402 ساعت 22:10 | 36.3K بازدید | 68 دیدگاه

پپ: منچستر یونایتد برای وقت‌کشی آمده بود، نه پیروزی!

پپ گواردیولا می‌گوید مصدومیت آندره اونانا برای تلف کردن وقت بوده و هدف اصلی منچستر یونایتد در بازی برابر آنها هم همین بوده است!

پپ: منچستر یونایتد برای وقت‌کشی آمده بود، نه پیروزی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی ساعتی پیش توانست با نمایشی تحسین‌برانگیز منچستر یونایتد را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و حتی با گل فوق‌العاده مارکوس رشفورد هم جلو افتاد اما سیتی رفته رفته بر یونایتد چیره شد و در نیمه دوم با به ثمر رساندن ۳ گل پیروز بازی شدند. پپ گواردیولا در صحبت‌هایش پس از بازی درباره این برد و نمایش بازیکنانش اظهار نظر کرد.

بولت سرشاخهکامبک برابر یونایتد و بردن بازی؟
آنها در دقایقی ما را غافلگیر کردند. پیش از بازی گفته بودم که نمی‌دانم تن‌هاخ برنامه متفاوتی برای این بازی دارد یا نه، واقعاً نمی‌دانستم آنها می‌خواهند چکار کنند. در جریان بازی هم همین بود، آنها گل زدند و ما غافگیر شدیم. در ادامه ولی به خوبی جریان بازی را در اختیار گرفتیم. در نیمه اول بدشانسی‌های زیادی آوردیم، هم گلی که خوردیم و هم موقعیت‌هایی که گل نشدند، در نیمه دوم با اعتمادبه‌نفس به زمین رفتیم و طوری رفتار کردیم که انگار گلی دریافت نکرده‌ایم. همین ذهنیت باعث شد به بازی برگردیم.

بولت سرشاخهعملکرد یونایتد؟
آنها تیمی هستند که در انتقال توپ بسیار خوب هستند و می‌توانند با همین کار شما را نابود کنند. به همین دلیل است که باید بدانید در چه زمانی حمله کنید و توپ را از دست ندهید. اگر در زمان خوبی حمله نکنیم، آنها با ضدحمله سریع شما را خواهند کشت. برای مقابله با این تاکتیک باید زود به گل برسید و کار را برای آنها دشوارتر کنید.

1997421

بولت سرشاخهبرتری یونایتد در نیمه اول؟
به‌نظرم نباید بازی را با نتیجه قضاوت کرد. بله آنها در این نیمه گل زدند ولی ما تیم بهتری بودیم. ما در نیمه اول حتی بهتر از نیمه دوم بودیم. عملکرد بهتری داشتیم و فقط گل نزدیم که همان‌طور که گفتم، به‌خاطر بدشانسی بود.

بولت سرشاخهموقعیتی که هالند از دست داد؟
باید در سریع‌ترین زمان ممکن این موقعیت و چیزهای مربوط به آن را فراموش کرد. همه موقعیت از دست می‌دهند، حتی بازیکنان بزرگ. این فوتبال است، نباید برای یک موقعیت همه کارهای مفید او در زمین را فراموش کنید. برعکس، آن موقعیت را باید از یاد ببریم.

بولت سرشاخهعملکرد فودن؟
او یکی از مهم‌ترین بازیکنان برای ما و انگلیس است. شما گفتید بازی را به دلیل تصمیمات من بردیم اما به‌نظرم بازیکنان باکیفیت از جمله فودن نقش بزرگ‌تری ایفا کردند.

بولت سرشاخهمصدومیت اونانا؟
ما برای پیروزی به زمین می‌رویم اما تیم‌هایی هم هستند که فقط می‌خواهند وقت تلف کنند. من نمی‌دانم برای اونانا چه اتفاقی افتاد!

دیدگاه‌ها