کد خبر : 2006357 | 13 اسفند 1402 ساعت 22:29 | 253.3K بازدید | 178 دیدگاه

درگیری دو هم تیمی با ضربه کله

جنجالی‌ترین صحنه فوتبال ایران را ببینید!

این عجیب‌ترین ویدیویی است که می‌توانید از لیگ فوتبال ایران ببینید؛ درگیری دو بازیکن هم‌تیمی در یک بازی حساس.

جنجالی‌ترین صحنه فوتبال ایران را ببینید!

به گزارش “ورزش سه”،  لیگ دسته دوم ایران با حرارت خاصی برگزار می‌شود و این هفته تیم بعثت کرمانشاه که با ماجراهای تیم امید خود در دیدار با تراکتور، توجهات را به خود جلب کرده بود، برای برگزاری بازی با نیکاپارس چالوس راهی شمال کشور شده بود.

ویدئو: 326311

در اواسط این بازی اما اتفاق عجیبی رخ داد که انتشار تصویری از آن، حیرت طرفداران فوتبال را به دنبال داشته است.

این بازی که جدال صدرنشینی بین دو تیم بود، با شکست بعثت دنبال می‌شد و در یک لحظه  ناهماهنگی دفاع و دروازه‌بان، باعث درگیری شدید آنها شد.

آنطور که ویدیوها نشان می‌دهد، مدافع برای پاسخ به دروازه‌بان جلو می‌رود و در این لحظه زمانی که آنها به هم نزدیک شده‌اند، گلر بعثت در اقدامی عجیب با سر به مدافع خودی ضربه می‌زند.

1997429

واکنش مدافع شاید از آن هم جالب‌تر باشد، در حالی که بازیکنان خودی و مهاجم حریف برای ختم غائله جلو آمده‌اند، مدافع بعثت عقب می‌رود و طوری که انگار بازیکن حریف به او ضربه زده باشد، خود را روی زمین می‌اندازد. در حالی که طبیعی است با چنین ضرباتی هیچ فردی اینطور روی زمین نمی‌افتد و عموما چنین واکنشی برای تحریک و فریب داور و جریمه شخصی بازیکن ضربه زننده انجام می‌شود.

با این حال مدافع بعثت که از اقدام روزبه سینکی حیرت زده شده، شاید در واکنشی ناخودآگاه اینطور روی زمین می‌افتد تا یکی از عجیب‌ترین لحظات چند وقت اخیر فوتبال ایران در همین جا به پایان برسد.

درگیری بازیکنان بعثت در حاشیه دیداری بود که با نتیجه ۳-۱ به سود نیکا پارس به پایان رسید تا این تیم به صدر جدول لیگ دسته دوم صعود کند.

دیدگاه‌ها