کد خبر : 2006367 | 13 اسفند 1402 ساعت 23:04 | 19K بازدید | 35 دیدگاه

باخت خیرونا: کمک بزرگ مایورکا به رئال

خیرونا فرصت کم کردن اختلاف با صدر جدول را از دست داد و با نتیجه ۱-۰ مغلوب مایورکا شد.

باخت خیرونا: کمک بزرگ مایورکا به رئال

به گزارش "ورزش سه"، با توقف دیشب رئال مادرید برابر والنسیا، خیرونا فرصت داشت با پیروزی خارج از خانه برابر مایورکا فاصله با صدر جدول را به ۴ امتیاز برساند اما با یک گل مقابل این تیم شکست خورد.

در حالی‌که انتظار می‌رفت خیرونا بازی را بهتر شروع کند اما این مایورکا بود که تیم بهتر زمین در دقایق ابتدایی بود. در دقیقه ۶ ضربه خطرناک جیووانی گونزالز می‌رفت که وارد دروازه شود اما مدافع خیرونا به خوبی توپ را دفع کرد.

سه دقیقه بعد خیرونا خودی نشان داد. جایی که ضربه سر ایوان مارتین روی سانتر گوتیرز را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

1997448

در ادامه دوباره مایورکا کنترل بازی را به دست گرفت، اما با عملکرد خوب مدافعان خیرونا شاهد موقعیتی نبودیم، تا اینکه در دقیقه ۳۳ شوت خوزه کوپته از مرکز محوطه جریمه به گوشه چپ دروازه رفت و تبدیل به گل اول شد.

سه دقیقه بعد ساویو می‌توانست بازی را مساوی کند اما ضربه‌اش به شکل خطرناکی از سمت راست دروازه به بیرون رفت.

دقایق باقیمانده از نیمه اول به شکل پایاپای پیش رفت و شاهد موقعیت خاصی نبودیم و مایورکا با همان گل کوپته با برتری به رختکن رفت.

در نیمه دوم هم مایورکا تیم برتر میدان بود. در دقیقه ۴۹ سانتر رودریگز در محوطه جریمه به آنتونیو رایلو رسید، اما ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

1997449

کمی بعد خیرونا باز هم روی یک شوت از راه دور دروازه مایورکا را تهدید کرد. این بار ضربه سولیس بود که با فاصله کم راهی اوت شد.

در ادامه سرعت بازی افت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه ضربه سیگانکوف در دقیقه ۸۰ از داخل محوطه جریمه و در زاویه بسته به تور کنار دروازه برخورد کرد.

تلاش‌های خیرونا برای زدن گل مساوی در دقایق پایانی بیشتر شد اما بازیکنان مایورکا در دفاع مستحکم بودند و به این تیم اجازه ندادند ۳ امتیاز را از آنها بگیرد تا درنهایت این دیدار با برتری ۱-۰ مایورکا به پایان برسد.
بعد از توقف رئال در بازی دیشب، حالا اختلاف این تیم و خیرونا نه‌تنها کمتر نشد، بلکه از ۶ به ۷ امتیاز افزایش یافت.

دیدگاه‌ها